Jan 8, 2011

Life is all about having fun-fun-fun

Ma tahan endiselt kõike ja korraga, 
Ma ei ole endiselt grammigi muutunud.
Noh, võib-olla grammid siiski on muutunud, 
Aga sellest me ei räägi :D

Öelge siis nüüd...
Mida ma hakkan tegema, 
Kui mul päevad tühjad ja lagedad on ja värki?
Kas tõesti aiandus ja käsitöö?

Ma tahaaaaann....
Ma tahan vahelduseks terve olla, 
Tahan üht mõnusat õhtut Kantsis üle pika aja, 
Kus oleks palju head muusikat ja vähe konflikte
Ja omad inimesed ja saaks tantsida.
Vott, mis ma tahan.

Kas ma mainisin, et ma nägin eile üht baarikaklust ikka VÄGA lähedalt?
See oli ikka päris spooky. Tõsiselt.
Rikkus kogu vähesegi meeleolu, 
Mida mu korisevates kopsudes vastukajav bass hävitanud polnud. 
Aga naerda sai ja kallistada sai
Ja seega ma olen siiski tagantjärele endiselt rahul.


Täna tüdrukuteõhtu Bamboos, 
Eks vaatame selle vana lemmiku ka üle pika aja taas üle.


Armastust, hingerahu...
Blablabla.
Naerge, mu kallid, ja lennake vabalt! :D

No comments: