Jan 1, 2010

Tagasivaade.

2009...
See oli hea aasta.
Tõesti oli.
Pöördeline, mitmes mõttes.

♥ ♥ ♥

Ma olen ennast ületanud, 
Ennast leidnud, 
Ma olen kasvanud ja jõudnud arusaamisele...
Ma ei tea veel täpselt, 
Mida ma tahan, aga ma jõuan selleni.
Mul on küllalt aega.
Ja ma tahan minna, 
Ma tahan reisida, kogeda, näha...
Seda tahan ma kõigest kõige rohkem. 
Lihtsalt... Minna.
Ja see oleks kõige jubedam ja hirmutavam asi üldse, 
Aga ma tahan seda kõigest hoolimata.
Minu elu kõige suurem hullumeelsus...
Võib-olla on aeg see ära teha.


♥ ♥ ♥


2009... See oli...
Ilus, täis uusi inimesi ja armastust ja kurbust....
Ja ometi vaatan ma tagasi ja mõtlen...
Ma olen lihtsalt õnnelik, et mul on olnud võimalus
Nende kõigiga tutvuda, neilt õppida, nendega koos olla.
Ja kui nad nüüd lähevad või on ehk juba läinud, 
Siis see pole halb või kurb...
Nad lihtsalt lähevad teises suunas ja kui see on neile õige, 
Miks seda siis leinata?
Mul on olnud meeletu õnn kohtuda kõige...
Lahedamatel, armsamate, lahedamate ja omanäolisemate
Inimestega, keda ette võib kujutada :)
Jumaldan igaüht neist.


♥ ♥ ♥


Jah, 2009 oli hea aasta. 
Aga milleks tagasi vahtida?
Edasine on hoopis huvitavam :)
Ma tahan 2010 teha eriti ägedaks.
See on mu uusaasta lubadus :)
Et 2010 oleks silmapaistvalt teguderohke ja äge :D
Ma tahan... Ma tahan...
Rrrrh. Kõike, nagu alati.
Ma tahan KÕIKE.
Head uut, mu musirullid!!
Me veel kikime äässi!

No comments: