Jan 27, 2010

Ja nii vähe ongi ... vaja

Ma olen ikka konkreetselt otsustusvõimetu.
Tõsiselt.
Kord siia, kord sinna, ise ka ei tea, mida ma teen.

♥ ♥ ♥

Igasugused asjad on töös praegu.
Igasugused muutused ja otsused ja...
Ma pole kindel, kas need kõik mulle meeldivad, 
Aga vajalikud on need küll.
Ma hakkan organiseerituks. 
Ja korralikuks ja normaalseks :D
Mitte liiga normaalseks, no worries...
Lihtsalt piisavalt, et lõpuks midagi ära ka teha.

♥ ♥ ♥

Praeguse seisuga on minu aastaplaan selline:

Jõuda Märtsis Keskkooli Muusikali vaatama.
Aprillis Metallica ja riigikirjand.
Juunis jaanipäev ja Eesti tripp.
Juuli lõpus algab meie suur Ida-Euroopa reis, 
Mis kestab augustini...
Ja septembrist tagasi kooli.
Misiganes kool see siis ka olema ei saa :)
Ja noh, sealt edasi ühitada töö- ja koolielu võimalikult efektiivselt
Ja olla üldse igati tubli ja ontlik, 
Et ma jõulude ajal siis räigelt kinke võiks skoorida :D


♥ ♥ ♥


Ma tahan Tartusse juba.
Tahan kinno ja niisama jalutama ja lihtsalt...
Mulle ülimeeldib Tartu :)
Mis ma teha saan, eksju :D
Lihtsalt tahan, tahan, tahan.
Kahju, et ma esmaspäeval lähen ja siis PEAN õhtul ära tulema.
Mudu ma jääks ööseks kaa.
Njhhhhhh...
Kunagi mul on Tartus selline avar ja valge ja suuuuurrte akendega korter.
Ja ossaa, kus see oleks unistuste täitumine :D
Suured aknad, ma mõtlen.
Sest millegipärast mulle meeldib kui kodu on klaasist.
Hmm, mingi väike eneseimetleja-thing going on? :D
Tahan Tartut.
Ja Leeniga kinno :D
Ma ei tea miks, ärge küsige, aga see on eesmärk omaette.
Meil oli eelmine kord nii mõnus :)
Ja mul on siiani see pingviin alles :D



♥ ♥ ♥


Ja siin  on üks video.
Mii laiki :D
Mõned võib-olla ei saa aru, 
Aga sellel on väga positiivne ja vabastav sõnum :D
Päriselt ka.


No comments: