Jan 22, 2010

Saladus...

Ma ei oska sõnadesse panna seda, 
Mida ma tegelikult öelda tahaksin.
Pagana keeruline on väljendada olukorda, 
Kus suurem osa su elufilosoofiast ja suhtumisest
On ühtäkki muutunud ja mingis mõttes peapeale pööratud.

♥ ♥ ♥

Ma tean nüüd, mida tahan.
Ma olen lõpuks liikumises, 
Lõpuks on mul eesmärgid ja lootused ja...
Ma olen nii kaua lihtsalt lasknud voolul end kanda
ja lootnud, et kõik muutub mingil hetkel loogiliseks, 
Et Saatus või Elu või misiganes paneb mind paika.
Well, it didn't happen.

♥ ♥ ♥


Ma saan KÕIK, mida ma tahan.
See on asi, milles ma olen täiesti veendunud.
Ma saan KÕIK.
Ma olen teel parema elu ja parema iseenda poole :)


♥ ♥ ♥


Ma olen lihtsalt metsikult tänulik...
Kõigi nende inimeste eest, kes mind armastavad.
Kõigi nende inimeste eest, keda mina armastan.
Oma vaikusehetkede eest, mis on küll harvad, aga olemas :)
Kogemuste eest, mida ma siiani elult saanud olen.
Mitte kõik pole olnud head, aga nad on KÕIK olnud kasulikud.


Ma olen tänulik...
Ma olen tänulik nende inimeste eest, kes mu elust läbi on käinud, 
Kes kõik on mulle vähem või rohkem andnud ja õpetanud.
Ma olen tänulik...
Lihtsalt selle eest, et...
Et ma lõpuks tunnen, nagu oleks miski paika klõpsatanud.
Et ma tunnen end vajalikuna.
Ja et mu elus on nii-nii palju armastust.
Ja super-tänulik olen ma oma õdede eest, 
Kes on mind 20 aasta jooksul hulluks ajanud, 
Vihastanud, kiusanud, kellega me oleme tülkitsenud...
Ja leppinud, saanud kõigest rääkida, 
Kes on mul need 20 aastat olemas olnud.
Lihtsalt niisama.
Ma ei teagi miks.
God knbows, ma pole mingi taevakingitusest õde just :D
Kunagi, kui ma rikas ja kuulus olen, 
Viin teid Vegasesse. Tänutäheks või nii :D
Võite selle kopida ja alles hoida, it's a promise :P

No comments: