Jan 8, 2010

Raamatutest ja urgastest ja... :D

Niih.
Tegin selle meeletu sammu ära :D
Nüüd on mu koobas jälle enamvähem talutavas seisus :P

♥ ♥ ♥

Nagu lubatud, 
Panen siia mingi posu pilte ka, 
Especially neist raamatutest, 
Mis ma oma toast välja praakisin.
Kusjuures, uskuge või ei...
Mul ei mahu ikkagi kõik korralikult riiulisse ära! :D
Aga no see oli piir ka, 
ma juba paar tükki viskasin veritseva hingegda ära, 
Veel paremate kallale ma ei suuda minna :D

♥ ♥ ♥

Koristamine iseenesest oli päris mõnus töö,
Ma leidsin oma kadunud kõrvarõnga üles! :D
Ja avastasin paarilised kolmele üksikule sokile :P
Hmmh.
Kaalun, kas mitte tihemini seda protseduuri ette võtta
Kui kord dekaadi jooksul :P
Ja nüüd pildid:

♥ ♥ ♥


 
 
 

Sellised nad mul siis on. 
Ma eeldan tegelt, et kõik saavad isegi piltidelt aru, 
Mis raamatutega tegu on :P
Soovitan kõigile soojalt NATO käsiraamatut :D

♥ ♥ ♥

Ja erilise maiuspalana...
Minu tuba enne aktsiooni, 
Sellisena, nagu ta mul on 360 päeva aastas:

 

Ja sellisena, nagu ta on eksklusiivselt täna õhtul:

 

 

Nii, nüüd ma olen teid triitinud küllalt, 
Nüüd aitab.
Teretulemast minu tuppa ja värki :D
Ja nüüd ma lähen vaatan, 
Mis mulle veel Axlist räägitakse :P
Muahh!


6 comments:

Lassie said...

Rikkur, kes nii häid raamatuid ära viskab. Eesti rahvamänge ja Pratchett pakuks huvi.

Gea said...

Ära viska raamatuid ära, vii kasvõi taaskasutuskeskusesse. sul ju seal mitu väga head asja

Unknown said...

Mis see alumine Remarque on?

Arbuusisuhkur said...

See on Triumfikaar... Ja ma natuke uurin siin, kuhu neid saaks viia, aga mul hakkab tunne tekkima, et Rakveres neid kohti polegi väga jalaga segada. No otse prügikasti ei suutnud ka vedada igatahes :)

Lothleg said...

mul peaks ka kuskil see NATO käsiraamat olema, tõsine klassika, soovitan soojalt :D

aga mõne raamatu sellest valikust võtaks enda raamatuvarjupaika elama küll :P ma siis varsti tulen kastiga külla sulle :D

Arbuusisuhkur said...

:D Aga palun, ma ootan pikisilmi :D Ma mudu hea meelega jagangi need ära... Ainus mure on, et igaüks peaks ise välja mõtlema, kuidas ta nad kätte tahab saada ja ma üritan siis nii räigelt vastu tulla kui suudan :P