Jan 20, 2010

Hommik, hommik...

Ma lihtsalt pean end kuidagi välja elama :D
See olen tüüpiline mina, muide...
See ekstreemsed langused ja tõusud...
Need tujude ja emotsioonide kõikumised
On mul olnud suurema osa mu teadlikust elust.
Ja nüüd on see ekstreemne madalseis möödas, 
Ma olen teinud kõiki neid lollusi ja mõelnud kõiki neid mõtteid, 
Mida ma alati sellistel aegadel mõtlen ja nüüd on see läbi.
Ja nüüd on mul ekstreemne high.
Kohe üli-üli hea aeg, kus kõik tundub paljutõotav, 
On need suured unistused ja lootused, 
Mis nüüd minu päevi toidavad.
Vähemalt järgmise kuu aega umbes.
Siis võib juba enamvähem ennustada järgmist langust.
Kui ekstreemne see tuleb, sõltub asjaoludest, 
Aga see tuleb alati.
Mingi psühholoogiline häire? :D


♥ ♥ ♥


Rrrrhhhh.
Mul on praegu ikka tõesti palju plaane ja mõtteid.
Kõike ei saa, aga mis seal ikka.
MIDAGI saan ma kohe kindlasti :D
Kõiges on lihtsalt nii palju võimalusi...
ja pinge on maas, ikka tõesti maas...
Mis juhtub, juhtub, kui ei saa, ei saa...
I could survive no matter what.

No comments: