Jan 31, 2010

Kohv, kohv, kohv ja kohukesed :D

Ma olen olnud osaliselt produktiivne, 
Aga oma toa kokkupakkimine pole ikka veel alanud.
Rrrhhh...
Ma olen nii pagana laisk, et ennast paneb ka imestama :D
Enamuse aega tahaks lihtsalt maha molutada.
Ja kui siis mingi hoog sisse tuleb, 
Siis tahaks kõike ja kohe ja korraga ja...
Ja kui seda siis ei juhtu, kaob ind ära jälle :)

♥ ♥ ♥

Hehhh.
Elu on tegelt ilus.
Ei mingeid probleeme, komplikatsioone...
Lihtsalt ilus, armas, kerge isegi.
Mulle meeldib, kui meeleolu on sulnis :)

Ooohhh!
Ja kõik, kõik kindlasti Kantsi uut sisu kaema!
See on ikka täiesti lahe, mis seal toimub nüüd :D
Nagu oleks hoopis teine koht, 
Aga samas ikka kodune ja mõnus :D
Ma olen fänn :D
Kahju, et fotoka maha unustasin, 
Oleks pilti teinud.
Aga noh, oma silm on kuningas ja värki :)

♥ ♥ ♥

Minusse süstib meeletut optimismi, 
Kui väikesed asjad päevas lähevad hästi.
See tähendab siis, et suures plaanis võib kõik täiesti metsas olla, 
Aga...
Kui ma ärkan hommikul üles ja manustan selle esimese tassi kohvi, 
Kui ma kohukest mugides juba peaaegu tean, 
Mis päeval juhtuma hakkab.
Kui nad kõik mulle helistavad ja me plaane teeme, 
Kui ma Kantsi jõun ja seal on kõik need tuttavad näod...
Ma võin olla väsinud või misiganes, 
Aga tohutult soe ja mushy tunne tuleb sisse, 
Kui asjad ilusti jooksevad.
Kui ma kasvõi murdosaks päevast saan oma inimesed ära röövida
Ja nendega aega veeta ja kui kõik on heas tujus...
Mul on nii palju plaane ja nii palju võimalusi ja...
Milleks kulutada väärtuslikku aega?
Hakkame kohe lõbutsemisega pihta! :D
Life is brilliant =)

No comments: