Jan 19, 2010

Lapse raske elu :D

Nii.
Nüüd on see siis ametlik.
Mul on endalgi hetkel raskusi selle uskumisega, aga...
Ma lähen sügisest am etlikult kooli tagasi.
Kevadest isegi.
Sest ma panin saatuse proovile
ja ema oli rõõmuga nõus andma mulle 70 krooni,
Et riigikirjand uuesti teha. 
Rrrrh. Unbelievable.

♥ ♥ ♥

Ja miks nii...
Mul jõudis eile mingi osa sellest kauaoodatud jumalikust valgustusest kohale.
Ja mida rohkem ma sellele mõtlesin, 
Seda rohkem mõtet ma asjas nägin.
Lõpuks on mul kunagi tasuvat tööd vaja.
Why not raamatupidamine, eks?
Ma vähemalt tean, mida ma saan, kui sinna kirja panen end.
Ja see kirjand...
Kui läheb sitemini, siis ma oleks räigelt pettunud muidugi...
Aga ma ikka loodaks, et läheb paremini.
Ja mu valikuvõimalused avarduksid automaatselt.
Ühesõnaga, kaotada pole midagi.


♥ ♥ ♥


Ja nüüd midagi tõeliselt ilusat ka siia lõppu...
Ma leidsin oma unistuste läppari :D
No tõeline nunnukas, ausalt...
Ja ei maksa tervet varandust.
Mul on ainult sissemaksuks vaja suurem summa kokku saada.
Ja kust see tulema peaks, ma veel ei tea.
Aga see on hea eesmärgi nimel, onju? :D
Mõtlen midagi välja.
Däämd, ta on kjuutsi ikka.
Need it, want it, gotta have it!

No comments: