Jan 13, 2010

Mõnikord on elu ikka pagana ilus

Praegu tahaksin lihtsalt meeletult
Pimedatel vanalinna tänavatel jalutada.
Kõik need tuled ja inimesed...
Peaks mingi päev Tallinnasse väikse tripi tegema.
Ma tahaksin praegu inimesi ja sagimist ja tulesid...
Mulle meeldiks :)

♥ ♥ ♥

Kui ma mingil hetkel suudan välja mõelda, 
Kuidas asjad sättida, 
Siis tegelikult tahaksin ma võtta seljakoti, 
Pakkida kokku mõned vajalikumad asjad 
Ja minna.
Näha maailma, 
Elada suuurlinnades, 
Elada maakohtades, 
Elada kõigis riikides, mida ma alati näha olen tahtnud.
Ma ei tea muidugi, mille eest ma elaksin, 
See oleks arvatavasti katastroof, 
Aga siiski.
Ma tahaksin tagasi Londonisse, 
Tahaksin näha Pariisi ja Ateenat...
Rrrhh.
Räägime veel üleelusuurustest unistustest.


♥ ♥ ♥


Ja kõigest hoolimata on elu kohutavalt ilus.
Ja mulle meeldib mõelda, 
Et lõpuks saan ma kõik, mida tahan :)
Ja praegu olen ma õnnelik selle üle, 
Mis mul on.
Sest tegelikult on mul juba praegu nii palju :)


Mu nahk on hetkel ainus, mis takistab mind
Korraga mitmesse suunda laiali jooksmast.
Ma tahan kõike, tahan kohe, tahan, tahan, tahan.
Ja mul on uskumatu tunne, 
Et natuke veel, 
Üks takistus veel ületada
Ja ma leian endas selle julguse...
Julguse minnagi ja tehagi ja ollagi...
See võib olla meeletu viga, 
See võib olla totaalne feil, aga...
Ma ei saa üle mõttest, 
Et ma kahetseksin meeletult, 
Kui ei prooviks.


Ja praegu olen ma lihtsalt tänulik :)

No comments: