Jan 10, 2010

That's just me...

Ma olen nii erakuks kätte ära läinud, 
Et endal hakkab ka imelik.
Aga ma ei saa peale Võsut päriselt üle sellest...
Nnnhh.
Ma ei tea, kuidas seda nimetada.
Sellest hirmust või pelgusest
Inimeste ja suurte seltskondade ees.
Ma ei tahagi eriti oma mullist väljuda enam :D

♥ ♥ ♥

Nii.
Millega ma vahepeal tegelesin siis...
Tõmbasin ühe suurepärase filmikese omale.
Me peaks seda kunagi koos vaatama =)
Mu uus suur sõltuvus.
Praeguseks hetkeks kolm korda läbi vaadatud :P
Ja see Biitlite muusika, millele film pmst üles on ehitatud, 
Klikib kuidagi eriti hästi :)




Ma soojalt soovitan, 
Mitte liiga romantiline, 
Aga siiski kerge ja armas :)

♥ ♥ ♥

Ja teine asi, mille ma ära tegin, 
Oli väike kunstiprojekt, 
Mis hetkel veel veits pooleli on
Ja mis on veits liiga isiklik, 
Et siia pilti panna, 
Aga pmst kujutab minu unistusi ja ootusi ja lootusi...
Väga armas...
Ja hea on oma unistusi pidevalt silma ees hoida :)
See on miski, mille kallal ma saan veel tükk aega nokitseda.
Mis ongi hea, sest obviously pole mul oma ajaga midagi muud teha :D
Mul on väga hea tunne selle asja suhtes igatahes.


♥ ♥ ♥


Ja üks asi veel.
Elu on tegelt ikka megailus :D
Seda tahtsingi öelda.
Armastan, kallistan, musitan...
Teate küll :D

 


No comments: