Jan 7, 2010

Raamatutest, raamatutest ja inimestest =)

Täna kell neli oli see moment, 
Kus mu suur soov täitus ja saabus mess, 
Et mu raamatupakk on Selveris kohal :)
Awwww, ei jõudnud tööpäeva lõppu ära oodata :P


♥ ♥ ♥

Mul on need nüüd:





















Seda ma ootasin terve igaviku :D
Kavatsen otse pea ees sisse sukelduda, 
Tõsiselt.
Ärge mind nädalavahetusel otsige :D
Juba lappasin, rrhhhh...
Kainda laavin itti :D

Jaaaa teine, te juba teate seda tegelt :D

Olen teile teda tutvustanud:























See oli liiga hea, et teda mitte omada :)
Soovitan, see lugege läbi, 
Isegi kui te Gunsist ja Slashist muhvigi ei tea. 
Hakkate teadma :P


♥ ♥ ♥


Ja nüüd avalik teadaanne!!
Ma hakkan nädalavahetusel oma raamaturiiuleid tühjendama. 
St kõik see, mida ma otseselt ei fänna, 
Peab kaduma. 
Et lemmikutele ruumi teha :)
Niiet kui keegi on kaudseltki huvitatud, 
Siis mul on arvatavasti juba pühapäeval kilode kaupa
Nõukaaegset kirjandust ära jagada.
Kuigi ma ausalt ei kujuta ette, kes seda peaks tahtma. 
Teine võimalus, et viin prükusse ära
Ja kodutud saavad külmal talvel sooja tuld nautida :)
Loodetavasti mitte mõnes puitmajas küll :P
Ehh.


♥ ♥ ♥


Ja täna sain kinnitust.
Mu otsus mitte usaldada, 
Mitte endale enam lähedale lasta, 
Mitte lasta endal tema suhtes nõrk olla...
See oli meeletult õige.
Kõik on parem. 
Ta võiks mulle nüüd KÕIKE öelda, 
Ta ei saa mulle enam kunagi nii haiget teha nagu varem. 
Mitte iial ei nuta ma end enam vedelikust kuivaks. 
Ellujäämisõpetus, eh?
Ja ometi ei tahaks ma kohe üldse
Inimesi oma südamest välja tõrjuda.
Mulle meeldib see piiritu armastus, 
Mida ma kõigi vastu kolmandal tutvusminutil tundma hakkan. 
Mulle meeldib inimesi lähedal hoida. 
Aga lõputult ei saa lasta end lahti rebida. 
Lõputult ei saa nutta.
Niiet...
Nüüd on kõik hästi :)


♥ ♥ ♥


Ja ma paluks veel seda, et...
Keerake lumekraanid kinni pliis :D
Ma ei taha iga päev peale tööd
Tuhandet kuupmeetrit lund metsa alla vedada :D
Ma kaotan nii veel oma ümara vormi :D
Aga ilus on, eks?
Mhmhh.
Jagage oma raamatukogemusi ja lemmikuid minuga!!
Ma olen totaalne raamatukoi hetkel, 
Niiet...
Ootan igasuguseid soovitusi ja tutvustusi :)

2 comments:

Lothleg said...

sa võiksid miski nimekirja teha nendest raamatutest, millest vabaneda soovid. siis teaks, kas oleks soov miskit neist enda omandusse sada :D

Arbuusisuhkur said...

Ma m6tlesin ise sama asja just :D Ma tegelen sellega t2na 6htul arvatavasti, teen paar fotot oma raamatuvaldustest ja koostan nimekirja. Kuigi ma ausalt ei usu, et kedagi m6ni neist eriti loksutaks. Suht igav bunch :P