Jan 20, 2010

Sõpsud ja unistused ja maailm :)

Käisime täna sõpsudega Bamboos.
Ja kuna jutt jooksis nii ilusti lihtsalt,
Et ei tahtnud teemat niiviisi pooleli jätta, 
Siis sõitsime peale seda veel ringi ka.


♥ ♥ ♥


Mul on nii hea olla praegu :)
Tõesti on.
Mulle kohe tohutumalt meeldib, 
Kuidas ma saan nendega oma unistusi ja ootusi ja hirme jagada nii,
Et ma tõesti tunnen, et nad kuulavad ja saavad aru.
Ja see annab mulle kuidagi eriliselt tuult tiibadesse.
See koos unistamine ja mõtete jagamine...
Kui me murdosagi sellest ära teeme :)
Siis ma olen ka rahul.
See oli tõesti väga-väga pro õhtu, mupsukad =)


♥ ♥ ♥


Nüüd on mul suhteliselt selge siht ka silme ees lõpuks.
Kolm aastat higi ja vaeva, maksimaalset pingutust, 
Saan oma paberi kätte ja...
Siis oma Suure Unistuse juurde :D
Ja seekord on mul kummaliselt mõnus tunne, 
Et ma saan tõesti ka selle kõigega hakkama :)
Kohe päriselt...
Võib-olla on asi tänases hea vibe'iga õhtus, 
Aga hetkel on lootused-ootused küll päris kõrgele aetud :)


♥ ♥ ♥


Kui ma nüüd lõpuks nii kaugele saaksin...
Et ma suudaksin natuke korda tuua oma organiseerimata ellu, 
Siis oleks see juba tohutu samm paremuse suunas :)
Ja mul on hetkel suured-suured eesmärgid, 
Mille nimel rabeleda.
I will make it.
Failure is absolutely not an option.


No comments: