Jan 11, 2010

W.A.R.

Et siis sellest:


Ma pean ütlema, et ma olen hakanud aru saama, 
Et mul olid selle raamatu suhtes erakordselt suured lootused.
Ja ilmselgelt natuke liiga palju tahtsin ma saada :)

Ütlen nii siis:
Axl Rose'i kui inimese kohta annab see raamat vähe infot.
Aga kui järgi mõelda, siis pole kirjanik ju psühholoog
Ja tal polnud ka oma subjektilt mingit abi ka loota...
Ühesõnaga, mina lootsin mingit lahangut ja süüvimist, 
Aga seda siin pole.
Seega pettumus küll, aga samas arusaadav ka.
Nüüd üldiselt...
Muusikaajaloolises mõttes väga rahuldav.
Tõesti, Gunsi ajalugu, 80ndate USA muusikamaastik...
Taust on väga põhjalikult edasi antud.
Vahepeal läheb kõigi nende faktide ja aastaarvude pärast
Silme eest veits kirjukski ja aju ei taha enam kõike mahutada :)


Mulle meeldib rohkem raamatuviimane kolmandik.
Siis, kui vana Guns enam kirjanikul niiväga tee peal ees pole
Ja ta rohkem Axlile keskendub.
Mitte, et mul midagi Gunsi algkoosseisu vastu oleks, 
Aga Slashi kohta on mul eraldi raamat, 
Kus ka esialgse GNR-i juhtumisi ja ajalugu sees ja üldse...
Selle raamatu ma ostsin ikka selleks, 
Et Axli kohta miskit uut teada saada.
Viimases kolmandikus juhtub see, et...
Tahaks ta kohe kaissu võtta ja pead paitada
ja öelda, et kõik on hästi :D
Nii kahju hakkab nah.
Ta on tegelt ju tore poiss :D


Ma soovitan küll seda raamatut tegelikult. 
Avardab silmaringi päris korralikult.
Ja iseenesest hästi kirjutatud.
Ei jää eriti toppama kuhugi ega miskit.

Siia veel pilt kirjanikust ka, 
Hoidke silmad lahti :D






♥ ♥ ♥


Muide, ma avastasin, 
Et Velvet Revolver on ka täitsa kobe asi :D
Kas ma olen totaalne rokipeer nüüd?? :D
Järgmine eesmärk on Slashiga taastutvuda, 
Kuni mu Nikki Sixxi ja Mötley Crüe biograafiad kohale jõuavad.
Ausalt, ma olen totaalne rokipeer nüüd, jh?!

No comments: