Jan 16, 2010

Superhuman

Umbestäpselt poolteist kuud on möödas sellest, 
Kui ma end viimati inimesena tundsin.
Tervikliku, loogilise ja rahulolevana.
Kõik oli mingis väärakas nihkes koguaeg.
Ja nüüd olen ma tagasi.
Maailm on minu jaoks tagasi :)


♥ ♥ ♥


Ma ei oska ega arvatavasti ja tohi rääkida, 
Mis tegelikult valesti läks, 
Miks kõik niiviisi ühtäkki lagunes.
See pole õige koht.
Ja õiget kohta vist ei tulegi.
Lihtsalt...
Ma muutusin mingil hetkel väga hapraks
Ja esimest korda kõige selle aja jooksul
Oli meil mõlemal habras aeg just ühel ajal.
Ja me mõlemad kaotasime toe ja jalgealuse.


♥ ♥ ♥


Täna õhtul Kantsis Dramamama...
Või, mõnedel andmetel: Dramamamammamama :D:D
Tõotab ülilahe tulla...
Fotoka akud on laetud, 
Olen homme juba värske pildimaterjaliga tagasi :)




♥ ♥ ♥


Muusika...
See hoiab ikka ja alati hinge tervena :)

No comments: