Dec 30, 2009

Tagurpidi käik.

Olen tagasi.
Ja uskumatu küll, aga see on tohutult hea tunne.

♥ ♥ ♥


Ma olin seal, kus miski muu ei lugenud, 
Olin ma ise, olin loll ja laisk ja tegin rumalusi
Ja see oli nii väga hea tunne.
Ma olin täiesti teine mina.
Seda kirjeldab hästi see, 
Et kui ma hakkasin tagasitulekule mõtlema, 
Oli esimene liigutus haarata meik ja lõhn.
Sest ilma selle kasvõi imeõhukese maskita
Ma poleks väja tulnud.
Enesekindlus otse kreemituubist :P


♥ ♥ ♥

Ma kirjutasin ja magasin ja mõtlesin
Ja sain nii palju vastuseid.
Ma poleks tahtnud seda lummust murda.
Ma tean nüüd jälle natuke paremini.
Distants oli hea.
Ja ma olen nüüd...
Tugevam ja kindlam. Tean, mida ma tahan.


♥ ♥ ♥



Ja igal õhtul igatsesin ma neid. Oma armast segast perekonda.
Mis on tegelikult palju suurem kui kaks õde.
Ja igal õhtul, kui ma istusin ja langevat lund vaatasin
Ja küünlaid põletasin ja kohvi jõin...
Ma mõtlesin neile.
Ja ma hakkasin vist kaheksateist korda messi kirjutama, 
Aga miski ei tundunud õige. Ja nii ma ei kirjutanudki.
Kuni eile õhtul...
Ma oleksin sellel hetkel tahtnud kellegi lihtsalt kaissu haarata
Ja hoida ja hoida ja hoida...


♥ ♥ ♥


Ja kui täna hommikul Leeni messis ja Andres helistas ja....
Siis oli nagu täiesti õige aeg koju tulla.
Kuigi üksindus on mind inimeste suhtes hellaks teinud.
Päris õudne oli Võsu metsade vahelt Vaala Keskusse astuda.
Ja ma olen väsinud, megalt väsinud.
Sest ma elasin seal ainult pimedal ajal.
Ma vist nägin kokku vaid mõne tunni valget aega.
Ja nüüd on mul mingi... 
Mingi ajavahe :D


♥ ♥ ♥


Fox. Ma mõtlesin sulle palju.
Anna andeks, et ma ei vastanud.
Ma lihtsalt ei leidnud ühtegi õiget sõna.
Ma pole kindel, kas neid ongi olemas.
Me peame arvatavasti rääkima.
Aga mitte veel.
Mitte sel aastal.
Häid pühi sulle ka :)

No comments: