Dec 6, 2009

Mental.

Kui ma ükskord kõik ära jagan, 
Siis kirjutan. Praegu on kõik väga... Mööda.
Ja ma pole kunagi enne sellises segapudrus olnud.
Ma pole kedagi enne korraga vihanud ja jumaldanud.
Ja see kõik on minu süü.
Minu süü, sest ma ei oska enda ja oma tunnetega toime tulla, 
Sest ma ei oska endast üle olla, 
Sest ma ei oska olla normaalne inimene
Ega normaalne sõber ega normaalne üleüldse.
Ma ei suuda seda enam taluda.
Ausalt ka ei suuda.
Lähen tuulutama või midagi.
Ma pole end elus veel nii sitasti tundnudki.
Vatever.
I probaböy deserve every last bit of it.
Sul on õigus, muide, kallis.
Sul on ilma minuta parem.
Ja kuigi see on alguses tapvalt raske, 
Mulle ka, 
On lõppkokkuvõttes sulle parem, 
Kui sa ei pea enda koorma kõrval minu oma ka tassima.
Sul on õigus.
Kõiges.

No comments: