Dec 19, 2009

If...

Kui ma kusagilt veel midagi kuulen...
Mul hakkavad ajud kõrvadest välja voolama, ausalt.
Ma ei tea, kuidas see nii läks, 
Aga eks see vist olegi. 
Tahad ja plaanid nagu parimat ja...
Mul on kõrini.
Sellest vaimsest vägivallast, 
Sellest, kui loll ja hale ma olen, 
Sellest enesehaletsusest...
Ma olen ikka eriliselt haige eksemplar.
Ja possibly ei taha enam kunagi kellestki midagi teada.
Ja ise olen idikas, et võõrastesse peadesse ronin.
Ise olen idikas.
Ära kunagi uuri, kui sa päriselt ka teada ei taha.
Näeme uuel aastal.

P.S. ...
       Ma ei tea tegelikult mis ma öelda tahangi.
       Lihtsalt väga-väga valus on praegu.
       Ma olen omadega nii sügaval, 
       Et veel 24h tagasi poleks ma seda uskunud.
       Ah et selline see tunne siis ongi?
       Tahaksin, et keegi võtaks lõputuks ajaks kaissu ja lihtsalt hoiaks.
       Ärge lubage mul enam mõelda!!!!!
       Ma olen liiga tükkideks rebitud. Liiga katki.



No comments: