Dec 16, 2009

Ei miskit erilist...

Mõtted on laiali kuidagi
Ja see öine unetus tekitab kohutavalt sürri oleku.
Nagu vee all elaks :D
Tahaks midagi öelda, aga ei tea isegi, mida.
Ma olen nii imelik ikka :D

♥ ♥ ♥

Mul on tuhat mõtet ja tuhat emotsiooni
Ja kõik, mida ma tahan on...
Magada, magada, magada.
Liiga palju seletamatut.
Liiga vähe kohvi :D
Ma arvan, et asi on selles raamatus...






















Ma elan neisse asjadesse ikka liiga sisse.
Kui Slashi oma oli selline veider ja hull ja koomiline isegi, 
Siis see on läbi ja läbi lihtsalt...
Meeletult depressiivne ja masendav ja haige ja...
Sain eile öösel läbi, und ei tulnud ja lihtsdalt lugesin.
Bad call vist, arvestades, et nüüd on veel eriti imelik olla.
Aga hea sellegi poolest. 
Ma vist eelistaksin Slashi, sest see oli meelelahutuslikum, 
Aga nüüd, kui ma nad mõlemad läbi olen lugenud, 
Pean ma nad mõlemad saama ka.
Pluss ühe kahtlasema diilina Axl Rose'i biograafia, 
Mille valmimisele ta ise kaasa pole aidanud. 
Näis, milline see on, kui kohale tuleb kunagi. 
Eks ma annan teada :)

♥ ♥ ♥

Ja mul on praegu mingi imelik aeg. 
Ma TEAN oma peas, et mul pole mingit põhjust olla...
Selline närb ja imelik nagu ma hetkel olen. 
See lihtsalt tuli äkki ja nüüd ma ei saa sellest hallist tundest lahti. 
Ja mõnes mõttes see isegi meeldib mulle. 
Sest see kihutab mind edasi, kannustab, sunnib end parandama, 
Oma elu parandama, edasi mõtlema...
See rahutus ja rõhuvus sunnivad mind tegutsema.
Mul on lihtsalt natukseks ära vaja. 
Ja end korralikult täis juua :D
Ja siis korralikult kaineks saada
Ja siis niisama korralikuks saada jälle :)


Ja mul tohutult veab, et mul on sellised sõbrad, 
Nagu mul on. 
Kes lepivad minuga sellisena nagu ma olen. 
ja ma pole just eriline inglite kingitus :D
Aitäh.
Kõige eest.
Unetut ööd :D

No comments: