Jan 3, 2014

Some moments, some people, some nights...

Muidugi olen ma jälle kõigi oma asjadega ajast kõvasti maha jäänud. Üks asi, millest ma juba ammu rääkida olen tahtnud, on Green Christmas. Ja sel aastal ei saa ma kirjutamata jätta, kui hästi kõik oli. Eelmisega võrreldes lausa nagu.... Nagu Päike ja Pluto :D 
Kõik oli kuidagi paigas. Väikesed ja suured detailid. Heli, eriti kultuurimaja saalis, oli lausa mesi mu kõrvadele. Mikk tegi imesid. Ma olen nii-nii-nii uhke nende kõigi üle :D Minu kallid armsad ja tublid poisid. Ma olen alati nii õnnelik, kui nad millegagi eriliselt hästi hakkama saavad, nagu uhke kanaema :D 
Ma armastasin Revolverit. Õigem oleks vist öelda, et eile öösel armusin ma uuesti Revolverisse. Sest paar viimast nende laivi on mulle suhu pigem sellise metallise pettumusemeki jätnud. Aga eilne oli... Nagu vana hea :) Nagu jälle see bänd, mis mulle kunagi ammu-ammu meeldima hakkas. Ma ei tea, kas asi on selles, et laval on jälle natukene originaalilähedasem koosseis või on nad viimasel ajal rohkem proovikates orjanud, aga tulemus oli delicious :) Ainuke esinemine terves õhtus, mis minu jaoks liiga lühikeseks jäi.
Ja Rasmus Rändvee üllatas mind oma rokkstaari omadustega :D Ma vist tahan plaati lausa... Ma pean tunnistama, et Märdil oli ilmselt õigus, kui ta neist vaimustus. 
Mikk Tammepõld ei üllatanud mind üldse. Sest ma juba teadsin, et tema esinemine on rosin minu õhtus. Oli ka. Ma olen uhke, et ma tema plaati toetasin ja nüüd ka üht väga erilist pühendusega copyt oman. What else would a girl want? :D
Üldse olin ma kõigega rahul ja ütleksin, et bändide nimistu oli üllatavalt ühtlane ja tugev. Mina annan üheksa punkti kümnest lihtsalt selleks, et korraldusmeeskond laisaks ei muutuks :) 
Ja kogu selle ilu juures häirib mind ainult vastukaja ja poleemika. Mis mõttes, pilet on kallis? Mis mõttes, reklaami on vähe? Tagamaid teades ajab vihaseks küll. Aga mina pole õige inimene ja see pole õige koht sellest rääkimiseks. 
Lihtsalt, kõigi nende Rakvere debattide valguses on kogu asi eriti halenaljakas.

 

No comments: