Jan 18, 2014

Päev nr 5 - aasta 2014

See aasta on muutuste aasta. See on hirmutav aasta. Nagu täiesti puhas valge paberileht, nii paljus mõttes uus algus. Ja täpselt nagu iga inimest hirmutab natuke täiesti puutumatu valge leht, hirmutab see aasta mind. On minu asi sellele aastale värv anda. On minu asi kirjutada see nii segaseks, sürreaalseks, põnevaks või ilusaks, nagu ma oskan. Ja ma ei tea, kui hästi ma oskan.
Seega, nii minu aitamiseks kui teile informatsiooniks on siin väike list asjadest, mida ma aastal 2014 tahaksin korda saata. Umbes nagu see list, mille ma kunagi tegin enne oma 25. sünnipäeva ja millest umbes pool täide läks :) Seega, ma teen listi ja loodan, et ma suudan sellest poolegi ära teha. Here goes. Ma tahan 2014. aastal:

  • Pidada kusagil maha üks korralik rannapidu, vaadata öösel tähti ja hommikul päikesetõusu.
  • Minna suvel telkima ja elada metsas ilma mobiili ja e-lugerita. Mõned päevad vähemalt.
  • Suuta suvel kasvatada üles mõned maitsetaimed nii, et nad ellu ka jääksid.
  • Õppida hiina toitu valmistama. Ja võib-olla india oma ka. 
  • Olla natuke rõõmsam. 
  • Pidada meeles oma perekonda rohkem kallistada.
  • Pidada meeles oma sõpru rohkem kallistada. 
  • Mitte vihastada, kui mulle tundub, et inimesed mind solvavad. 
  • Mitte lasta inimestel end solvata. 
  • Elada läbi vähemalt üks ja kasvõi imepisike seiklus. 
  • Üllatuda rohkem. 
  • Küpsetada kellelegi pühapäeva hommikul pannkooke toormoosiga. 
  • Veeta suvel natuke rohkem aega Võsul. 
  • Sundida oma sõpru endaga natuke rohkem koos olema. 
  • Sõita keset ööd roadtripile. 
  • Osta omale korralik reisipagas. Ühest väikesest kohvrist ja mahukast käekotist peaks piisama. 
  • Veeta oma sünnipäev Itaalias. Istuda õhtul mõnes väikeses kohvikus, juua kohalikku veini ja süüa maailma parimat pitsat. 
  • Kanda rohkem pitsi. 
  • Kanda rohkem seelikuid ja kleite. 
  • Kanda rohkem oma kõrgeid kingi. 
  • Öelda inimestele rohkem häid asju. 
  • Rääkida vähem roppe nalju. 
  • Lõpetada suitsetamine. 
  • Osta omale paar täiega nunnusid lillelisi kummikuid. 
  • Kasutada eelnevas punktis mainitud kummikuid seenelkäikudeks ja lompides pladistamiseks. 
  • Keeta moosi. 
  • Teha koduveini. 
  • Käia turul. 
  • Sundida oma sõpru täiskasvanuteks ja korraldada armsaid veiniga õhtusööke. 
  • Vähem ülemõelda.
  • Käia rohkem teatris. 
  • Teha rohkem joogat. 
  • Minna lumelaudama. 
  • Ehitada lumememm. 
  • Teha vabatahtlikku tööd. 
  • Teha palgalist tööd. 
  • Käia rohkem ujumas. 
  • Käia juuksuris rohkem kui korra. 
  • Jätkata oma restoraniblogija karjääri. 
  • Panna kirja suurepärane novell teemal: Mehhiko seebikas Eesti olustikus. 
  • Õppida vene keelt. 
  • Õppida soome keelt. 
  • Süüa rohkem rauatablette ja kalamaksaõli. 
  • Süüa vähem jahutooteid, sest need tekitavad mul MAJOR kõrvetisi.
  • Kirjutada rohkem. 
  • Feissbukkida vähem. 
  • Kanda läbi kõik need kuusteist paari kindaid, mis ema mulle kinkinud on :D
  • Jätkata seltskonna jõulupidude traditsiooni.
  • Sundida koera igavesti elama. 
  • Lugeda hästi-hästi-hästi palju raamatuid. 
  • Lõpetada remontidega. 
  • Mitte kolida. Veel.
  • Leppida asjadega, mida ma muuta ei saa. 
  • Kirjutada rohkem anonüümseid armastuskirju. 
  • Olla palju-palju-palju tänulikum. 
  • Teha maailma parimaid kingitusi. 
  • Maksta ära oma krediitkaardi võlg!!!!!!!! 
  • Majandada paremini. 
  • Kuulata rohkem head muusikat. 
  • Toppida oma nina rohkem võõrastesse asjadesse. 
  • Küpsetada leiba. 
  • Mõelda välja, mida teha 6 kilogrammi kartulitega, mis koju on kogunenud. 
  • Osta karp oma reisihambaharjale. 
  • Magada rohkem öösiti. 
  • Olla päeval rohkem üleval. 
  • Süüa vähem liha. 
  • Süüa rohkem kala. 
  • Pidada meeles, et vanaema juures juua kohvi piimaga. 
  • Pidada meeles, et vanaema juures juua üleüldiselt vähem vedelikke.
  • Mitte lasta vanaemal end nii palju mõjutada. 
  • Hakata kasutama pinguldavat kreemi. 
  • Juua rohkem vett. 
  • Kütta rohkem ahju. 
  • Koristada rohkem. 
  • Kraamida ära oma riidekapp. 
  • Püüda mitte tappa rohkem toataimi.  
Sellest vist alustuseks piisab. Eks vaatame, mis sellest uuest aastast siis saab...

No comments: