Jan 15, 2014

Päev nr 3 - Mida ma tegelikult tahan?

Gaad, Birxil ei ole ikka üldse seda romantilist hinge :D Jube tõsised ja loogilised ja praktilised on need teemad, mis ta kirja on pannud :D Aga hakkame peale ja vaatame, mis saab.

Ma tahan olla õnnelik. Ma tahan olla rahul. Ma tahan olla enda üle uhke.
Ma tahan lugeda häid raamatuid. Ma tahan kuulata haledaid, imalaid, magusaid armastuslaule.
Ma tahan palju magada. Ma tahan pimedust. Ma tahan lõputuid roadtrippe.
Ma tahan pisarateni naerda. Ma tahan kaisus magada. Ma tahan pidada mitmetunniseid telefonikonverentse.
Ma tahan unustada, kui väga ma kõike kardan. Ma tahan hirme ületada.
Ma tahan üksindust ja seltskonda ja mõlemat korraga.
Ma tahan, et Minu Inimesed oleksid uskumatult, lapsikult õnnelikud.
Ma tahan, et inimesed teaksid, et nad ei ole kunagi üksi.
Ma tahan päästa maailma.
Ma tahan kuulata rasket rokki ja röökida seda autos kaasa.
Ma tahan, et inimesed saaksid aru, et kui ma ütlen, et ma tahan üksi olla, siis ma harva tegelikult tahan seda.
Ma tahan, et keegi otsiks mu üles ja päästaks ära.
Ma tahan olla kellegi hingesugulane. Ma tahan vaimustuda. Ma tahan lennata.
Ma tahan suuta korralikult nutta. Ma tahan pidusid, mis kestavad hommikuni. Või järgmise õhtuni.
Ma tahan olla vaba. Ma tahan ookeanis ujuda. Ma tahan kanda voogavaid suvekleite ja kõrgeid kingi.
Ma tahan kasvatada oma juuksed vööni. Ma tahan leppida faktiga, et mu juuksed ei kasva kunagi vööni.
Ma tahan elada ihuüksi keset metsa ja kasvatada huskysid ja põhjapõtru.
Ma ei taha mitte kunagi üksi olla.
Ma tahan kirjutada Tõeliselt Hea Raamatu. Ma tahan kirjutada.
Ma tahan keset päeva päikeselaigus veini juua ja halbu luuletusi kirjutada.
Ma tahan keset ööd välismaale sööma sõita.
Ma tahan, et inimesed oleksid vähem pinges. Ma tahan, et maailm oskaks enda üle naerda.
Ma tahan armastada. Ma tahan olla armastatud.
Ma tahan lapsi ja koera ja valget aeda.
Ma tahan enda üle uhke olla.
Ma tahan keerutada ja keerutada ja keerutada, kuni pea hakkab ringi käima.
Ma tahan suurtesse vihmalompidesse hüpata.
Ma tahan olla ootamatu ja müstiline ja ettearvamatu.
Ma tahan olla rahulik ja mõistev ja hea.
Ma tahan, et mul oleksid inimestega oma sisenaljad.
Ma tahan mäletada iga väikest hetke.
Ma tahan, et mu elu oleks raamat. Või film.
Ma tahan osata laulda.
Ma tahan olla rohkem mina. Ma tahan olla julgem.
Ma tahan olla õnnelik.
Ma tahan olla enda üle uhke.

No comments: