May 1, 2011

For You.

Esiteks: mul on täna olnud täiesti maagiline päev/õhtu/öö/hommik.
Teiseks: me oleme ikka haigelt ebanormaalsed, right?? :D
Ja kolmandaks: te olete kõik nii üliarmsad mulle, 
Et seda on raske kirjeldada. 

Põhimõtteliselt, volbrikas möödus meeleolukalt ja veidi kummaliselt, 
Oli mõnus-mõnus, palju loodust ja palju häid inimesi. 
Ma tahaksin siinkohal ühe mure ka ära klaarida. 
Vaadake... 
Ma ei arvaks teist kunagi nii kehvasti, 
Et usuksin tõsimeeli nagu te peaksite mind puhtalt mingiks autojuhiks. 
Või KUI, siis ainult kõige mustematel enesehaletsuse hetkedel 
Ja neid on mul harva :) 
Ja te olete päriselt ka nii ainulaadsed ja armsad ja toredad ja head, et... 
Teil on õigus, kui te mulle ütlete, et väljaspool teid mul polegi elu. 
Ja see kallutab kaalukausid natuke teie heaks. 
Ma olen õppinud sellepärast mitte muretsema :)
Ma loodan lihtsalt, et te ei pahandanud keegi selle... 
Värgi pärast ja üldse... Ma olen parem kirjutaja kui rääkija 
Ja need süvad suhtevestlused panevad mind ebamugavust tundma :) 
Ma ju tegelikult armastan teid ka. Väga-väga.

Ja see öine/hommikune tripp mööda virumaad, 
See haige naermine ja koidiku ootamine ja tagaajamine, 
Need oli out of this world. 
Palun, teeme seda veel, eks? :D

Tere hommikust, maailm! 
Ma lähen nüüd magama :)


Kas te teate ka, kui lahe on hommikul kell kuus  voodisse vajuda, 
Kui sa oled veetnud SELLISE vägeva ja unustamatu suve alguse??
Kõik on väga hästi praegu.

No comments: