May 11, 2011

Rainy nights

Nii ulmekat ööd kui see nüüd oli, 
Ei ole mul elus vist veel olnud. 
Või okei, ehk paar on. 
Aga jah, ma nägin, tegin ja kuulsin asju, 
Millest ei oska nüüd tagantjärele isegi eriti rääkida enam 
Ja... Sai testitud mu võime olla kannatlik, 
Adekvaatne, unetu, lahke ja lõputult naerda. 
Vahepeal oli ikka sajaga selline jäneseurgu kukkunud Alice'i tunne.
Ja koolitusel oli selle kõige võrra täna uskumatult huvitavam. 
Nüüd teen mõnetunnise unemaratoni ja siis vaatab edasi. 
Ma pole siiani päris aru saanud, mis pagana inimene ma õieti olen, 
Mis pagana loogika järgi ma elan, 
Aga teate mis? Ma ei viitsi sellepärast muretseda ka. 
Teen, mida tahan ja kui enam ei taha, siis... 
Vahel teen ikkagi, aga vaikin lihtsalt :D
Mõnikord on vaja loll ka olla ju. Lihtsalt, for fun. 
Ja vahel on vaja olla mõistlik, aga see on palju igavam. 
Aga head ööd siis kõigile? :D

No comments: