May 30, 2011

Untamed...

No one wants you the way I do. 
No one in the world aches for you. 
And I'm so obviously in love with you, 
It's all over me like a tattoo.


♥ ♥ ♥

Maailm on segane ja hullumeelne. 
Drastiliselt ilus, hea ja õnnelik, 
Samas valus, kohutav ja piinarikas. 
Viis, kuidas ma mõtlen, on täiesti erinev kõigist 
Mulle vähegi tuttavatest mõttemaailmadest. 
Mu aju tegeleb pidevalt mingite marginaalsete probleemidega, 
Ma vajaksin nagu pidevalt mingit korralikku doosi piina. 
Öelge siis, kas ma pole mitte drama queen
Püüdke veel veidi taluda, natuke veel, siis läheb paremaks. 
Peab minema. 
Kui ma nüüd selle nädala tubli suudan olla 
Ja hoida ennast erinevate mittekasulike asjade eest 
Ning olla lihtsalt üldiselt vastutustundlik, 
Kella nelja ajal reede hommikul Tallinnas ära käia, 
Elusana tagasi jõuda ja oma rahaasjad paika saada, 
Siis väärin ma seda väikest mini-puhkust, 
Mille ma võtta kavatsen. 
Keerake keegi mu mõtted maha 
Ja tehke nii, et see pagana väsimus ära kaoks. 
Äkki hea ööuni aitaks? :) 


Ilusaid unenägusid, mu kallid ja kõige kallimad! 
Muide, see nädal on olnud ülikreisi ja ülilahe! :D 
Ühel hetkel kõrtsis tantsu löömas, 
Järgmisel lauamänge mängimas, 
Kolmandal lihtsalt road-tripil. 
My life is a roller coaster :)

2 comments:

Anonymous said...

Lugesin.
Sain mõtteid.
Olen tänulik :).
(Lähen nüüd Sinu poolt kirjeldatud armastuse teemal mõtteid mõlgutama.)

Arbuusisuhkur said...

Selles postituses oli mu armastuse-teema küll väga hästi ära peidetud :)
Aga ma olen väga rõõmus, kui sa mõtteainet said :)