May 28, 2011

The day of weird

Maailma tegusaim ja hullem päev üldse. 
Ma olen palju teinud: 
Vanarauda vedanud, selle eest tohutu pitsaportsu teeninud, 
Olen lammutanud enda ja võõrast autot, 
Sõitnud, noori inimesi oma lollide juttudega šokeerinud, 
Käinud väljas, tutvunud uute inimestega ja palju tantsinud. 
Ma olen naernud ja vihastanud, 
Olen solvunud ja muretsenud ja olnud siiralt õnnelik. 
Tänane päev oli hea päev. 
Isegi väga hea. 
Kogemusi igasuguseid ja... 
Ainuke superkehv asi oli siiski pesukoti lagunemine. 
No pekki, kui läheb juba kehvasti, siis läheb täiega. 
Ja minu kõige mustemal meeleheitetunnil, 
Siis kui oli see üks kord aastas, kus mul välist abi vaja läheb, 
Oli armas Meelis täiesti kättesaamatu. No deem :)
Ma loodan, et pidu oli siis piisavalt vägev ja puha :P
Ehhhhh. 
Aga koju ma oma autoga sain, see on hea. 
Ehk ei olnudki see abi siis nii tohutult oluline. 
Igastahes on mul endiselt maailma parimad sõbrad 
Ja kõige lahedamad õed. 
Aitäh, et te ajate mind naerma, korraldate mulle uusi kogemusi, 
Teete mu elu põnevaks ja annate põhjuse kõigest hoolimata õnnelik olla. 
Te lihtsalt oletegi kõige paremad. 
Lubage nurruda :) 
Head ööd!

No comments: