May 29, 2011

Midnight sun

Ma olen hetkel lihtsalt üsna rahul. 
Mis on parem kui eile ja päev enne seda. 
Rahu on tagasi maapeal 
Ja ma tänan südamest neid inimesi, 
Kes vahepeal siis mu halamist ja mossitamist talusid :) 
Märt ja Mikk saabusid täna Tapale, 
Käisime Mariiga vastas neil ja puha. 
Nii tohutult-tohutult lahe on, kui nad kõik siin on! 
Täielik õnne... Mingiasi. 
Igastahes, saime väljas värsket õhku hingata, 
Nägin Alo ja Aiku ära, kes meid siia Rakverre lõbustama saabusid, 
Olime Kantsis ja mujalgi. 
Siim, va autopede, tegi mulle selgeks, 
Et selle käsipiduri trossi, mis mul auto all lohiseb, 
Oleks võinud lihtsalt ära lõigata sealt eile! 
Et päriselt?? 
See ei saa ikka nii lihtne olla. Pole võimalik. 
Aga võõrad tüübid Kantsi ees nõustusid ka temaga... 
Aga kuidas sa lõikad auto küljest midagi nii ära?? 
See on nagu kastreerimine ju. 
Pealegi, äkki keegi parandaks selle ära, 
Aga kui ma maha lõikan, pole enam midagi päästa... 
Nojah. Igastahes. 
Meelisele pole ma siiski andestanud, et teda polnud, 
Kasvõi trossi lõikamas siis :D 
Ja ManU kaotas Barcelonale 3:1, 
Nii palju ma jalkat vaatasin isegi, viimased 15 minutit umbes.. 
Et noh, karma is a bitch jne :P 

Tegelt te olete kõik siiski väga lahedad. 
Mida ma teeksin ilma teieta, 
Ilma nende kilomeetripikkuste vestlusteta 
Ja kõige muuta, mis meie seltskonna juurde käib? 
Head ööd, kallid! 
Mõne tunni pärast jälle :)

No comments: