May 10, 2011

Shine brighter...

Tänase päevaga olen ma Võsul omale 
Selle aasta esimese päevituse sarnase asja skoorinud. 
Hästi lahe, ma olen mai alguses juba veits pruun:D 
Parem kui muidu, ütleme nii :P

Ma tahan öelda ainult üht asja: 
Minu elu õitsvat ja säravat lille rikuvad vaid inimesed, 
Kes end minu eest Tartus peidavad ja ei pühenda mulle aega, 
Mida ma väärin. 
No mida värki, et te passite seal ja mina passin siin 
Ja igatsen end pimedaks teie järele?? 
Ebaõiglus kuubis. 
Ma nõuan, et te oma vead heastaksite 
Ja minuga korralikult maha istuksite ja räägiksite, 
Mis vahepeal juhtunud on. 
Deeem, ma igatsen mõndasid vestluseid lausa valusalt. 
Me jääme võõraks ju nii.... 
Ärge mind siis ikka päris ära ka unustage, eks? 
Suured ja soojad kallid teile sinna Eesti teise otsa! 


Ja kui veab, saab homme minna oma päevitust tõhustama. 
Lähme ja saame Birxiga rannabeibedeks, 
Nii palju kui see minu puhul üldse võimalik on :D 
Tahaks tegelikult hullul kombel end kusagile päikese kätte sättida, 
Rohelise tee ja hea raamatu kõrvale krabada ja pruunistuda :) 
Tere tulemast, suvi! Me oleme sind oodanud. 


Ja nüüd võite kolm korda arvata, kes magama läheb? 
Jeah, mina. Ja ma endiselt soovin teile kõigile ilusaid unenägusid. 
Ja vastikult, jubedalt, haiglaselt, õudustäratavalt armastan teid kõiki. 
Te olete lihtsalt maailma parimad mul :)

No comments: