May 24, 2011

Taking hold

Niisiis: 
Selleks, et end ravitseda ja iseendast üle olla, 
Kasvatasin ma veel paari ruutmeetri võrra 
Oma foto- ja nunnuseina, 
Kus on nüüd praktiliselt kõik mu kallid, veel kallimad 
Ja igasugused armas-tobedad pildid, 
Mis minu arust minu elu ja olemist jube hästi kokku võtavad. 
Ma kardan nüüd ainult seda momenti, 
Kui äkitsi tulebki kolima hakata: 
Ma pean ju kõik oma nupsikud siis endaga kaasa vedama...
Seega, mõned tunnid tööd, et sein puhtaks saada 
Ja mõned nädalad tööd, et see kusagil mujal üles panna :D 
Kreisi-insein. 
Ja siis ma magasin. 
Oh, boy, kus ma magasin :D 
Ja nüüd ma tunnen end peaaegu endana jälle 
Ja peaaegu on hea. 
Ja ma olen peaaegu otsustanud, kuidas edasi. 
Ja lubasin endal ikkagi jääda hullu moodi armunuks 
Kõigisse oma maailma kõige kummalisematesse, armsamatesse, 
Andekamatesse, isekamatesse, ennastsalgavamatesse, 
Usaldusväärsematesse, tuisupäisematesse, kindlamatesse 
Ja kaduvamatesse inimestesse. 
Ma tahan teie heaks kõik teha. Alati. 
Aga ärge mul alati lubage, isegi kui ma palun. 
Mõnikord ei oleks vaja... 
Ma võin väga paljust üle olla, 
Ma võin lubada päris paljut, 
Aga ma tahan selle eest midagi vastu ka saada. 
Ma tahan teada, et te olete valmis mulle veidi oma aega ohverdama 
Ja et ma olen siiski natuke enamat kui mingi mugav kontakt. 
See ongi kõik, mida ma tahan. 
Et keegi vahel pead paitaks ja kätt hoiaks 
Ja kuulaks mu soigumist ja naeraks mõnikord minu üle, 
See viimane on mu eriline lemmik :D 
Ja kui ma leian, et ma ei saa seda, mille nimel kõike teha. 
Siis... Siis ma niuksun natuke aega ja enam ei tee. 
Või umbes nii. 
Ilusat päikeselist teisipäeva, mu armsad! 
Have some sunshine and some good dreams :)

No comments: