May 4, 2011

Football and pedophiles

Tahate teada, mida ma vahepeal teinud olen? 
Igausguseid huvitavaid ja vähem huvitavaid asju :D 
Olen saanud algatada suve hoolimata jahedatest ilmadest, 
Olen käinud kohtades, näinud inimesi, 
Sõitnud ringi ja olnud lihtsalt igati tüüne ja õnnis :) 

Täna oli ülimalt kummaline ja veidi pikk päev, 
Kus ma sain natuke liiga palju infot meeste mõttemaailma kohta, 
Nägin lähedalt ja isiklikult kapi-pedofiilide tüüpilist pärastlõunat 
Ja vaatasin jalgpalli üle saja aasta. 
Ausalt? 
Ma olen väga õnnelik, et mind niiviisi tegevuses hoitakse. 
Ja et mul on neid vägevaid inimesi, 
Kellega koos käia ja olla ja vahel ka absoluutselt mitte midagi teha. 
Istuda Porkuni järve ääres ja rääkida suhetest, 
Istuda Võsul ja rääkida reklaamidest, 
Istuda suvalises võpsikus ja rääkida tunnetest ja sõpraqdest, 
Istuda minu juures, teha süüa ja rääkida rõvedusi 
Ja veel sada tuhat muud varianti. 


Homme... Ei, sorry, täna juba 
On mul esimene koolitusepäev. 
Lähen vaatan üle, elan sisse, õpin midagi, 
Täidan oma päevi ja ootan endiselt oma õhtute täitmist :) 
Peakski tegelikult magama minema, 
Et saaks homme tubli olla. 


Esimest korda üle pika aja saab äratuskella üheksaks sättida 
Ja teada, et pikemaks perioodiks see nii jääbki :) 


Ma olen lihtsalt ülimalt lill hetkel. 
Ja kas te teate ka, milline ime see on, 
Arvestades kuupäeva, aastaaega ja minu iseloomu?? 
Te olete maagiat teinud :) 


Head ööd!

No comments: