May 25, 2011

In the surest of hands

Viimasel ajal teen ma palju asju, 
Mida ma teha ei taha, 
Sest ma tunnen end nii pagana halvasti. 
Ja samas nii hullult hästi, et miski ei suuda seda rikkuda. 
Ma olen sitem, kui te arvate ja palju isekam. 
Ma olen hoopis teine inimene ja te ei peagi seda uskuma. 
Mina tunnen ennast ja see on tõsi. 
Samas... 
Samas olete teie alati kõik õigesti teinud. 
Te olete olemas olnud ja teinud komplimente siis, 
Kui ma olen neid õngitsenud. 
Ma ei oska rääkida, mis on valesti, 
Sest ma lihtsalt ei tea isegi. 
Ma peaksin tegelikult Võsule sõitma ja järele mõtlema. 
Arvan, et sel nädalavahetusel ma seda teengi. 
Mul on küllalt inimesi, kellele kodu usaldada 
Ja ma saan kusagil vee ääres on puntrad lahti harutada. 
Ma olen lihtsalt ise nii pagana katkine ja eksinud, 
Et siin polegi teistel midagi teha. 


Kas Sa tead ka... 
Kui pagana valus mul on, sest Sind pole enam siin. 
Käeulatuses, MSN-is, Facebookis... 
Kus iganes, et ma saaksin tulla ja töinata ja halada, 
Olla ärakuulatud ja mõistetud... 
Kas Sa tead ka, mida Sa mult ära võtsid, 
Kui Sa minema läksid? 
Mitte mingi suvalise tuttava või sõbra... 
Sa võtsid mult ainsa inimese, 
Kelles ma iial ei kahelnud. 
Kellele ma helistasingi kell neli öösel 
Ja kes oli alati olemas. 
Jah, nii isekas olengi. 
Ma püüdsin olla samasugune, aga see ei läinud läbi vist? 
Jah, Sul oli õigus, isegi kui keegi seda ei usu. 
Ma lihtsalt olengi nii feik ja ebausaldusväärne. 
Ja ma olen sitaks õnnetu, et ma ei saa Sulle helistada, 
Et sellest rääkida. 


Ja EI, asi ei ole komplimentide õngitsemises 
Või selles, et te kõik peaksite nüüd võidu tormama mu pead silitama. 
Ma pidin selle lihtsalt välja ütlema, 
Et oleks üks asi vähem, mida hinges kanda. 


P.S. Ma olen täna veinine. 
Mitte võtta eelnevat teksti täieliku kullana. 
Jah, ma olen alkohoolik, welcome to the club :P
Ja ma ju ÜTLESIN teile. Te teate küll. 



No comments: