May 22, 2011

Kui sa oled mingil hetkel lihtsalt täiesti 
Ebakindel ja kahtled terves oma olemuses ja rollis, 
Siis kuidas teha vahet tõe ja silmapette vahel? 
Ma ei tea. 
Kummaline on. 
Ma peaksin need inimkatsed ära lõpetama vist, 
Nad ei anna juba aastaid soovitud tulemusi, 
Aga naiivselt üritan ma siiski edasi. 

Ma elan tohutult põnevat, tegusat ja kiiret elu hetkel tegelikult. 
Juba mitu nädalat graafiku alusel, 
Kus kuus tundi ööund on luksus, mida õieti ei juhtu. 
Ja samal ajal... 
Tahaks lihtsalt, et keegi natuke aega pead silitaks, 
Istuks minuga veidi aega ja kinnitaks, et kõik pole ligilähedaseltki nii, 
Nagu ma omale oma tobedas väikeses ajus ette kujutan. 
Tahaks kalli. Ja tahaks... 
Ma ei tea ise ka, mida ma tahan. 
Kõik on lihtsalt väga... OFF hetkel. 
Head asjad tunduvad sürreaalsed 
Ja kohutavad asjad, kui iganes väljamõeldud, 
Tunduvad šokeerivalt usutavad. 

Kui ma täna öösel kaheksa tundi und saan, 
Siis läheb maailm paika, ma arvan :)
Head ööd, mu kallid ja kõige kallimad! 
Maailm kuulub teile..

No comments: