Sep 3, 2010

Walking gets too boring when you've learned how to fly.

Mulle meeldib kuu algus.
Ja meeldib sellepärast, 
Et lõpuks ometi on vahendeid,
Millega oma vaimset tervist päästa.
Sest eile oli mul ikka tõesti kehv päev
Ja lihtsalt ideaalne oli see road-trip
Tallinna, väike häng Andrese ja Gitaga
Ja põhimõtteliselt lihtsalt sõit.
Asjad lihtsalt loksusid vaikselt paika
Selle ajaga. Vähemalt tuju oli vähem terav
Kui me lõpuks Rakverre tagasi jõudsime.
No okei, suurema osa ajast ma vahtisin
Telkust doktor Haussi ja Grey anatoomiat, 
Aga maolen ikkagi rõõmus, et me läksime.
Ja see kirsikeeks oli suht... Mmmm :D
Ime, et ma suutsin ühe tükiga piirduda.


Ma tahan sel nädalavahetusel 
Tõsiselt vabalt võtta.
Mitte muretseda, mitte pead vaevata, 
Mitte sõltuda mingitest kohustustest, 
Vastutada ainult enda eest.
Ja ma kavatsen seda tõesti ka teha.
Niisiis: kellel sellega probleeme on, 
Võib eemale hoida.
Ma kavatsen täielikult ignoreerida
Kõigi teiste soove peale iseenda :D

Ja head septembri algust kõigile!
Minu sünnipäevakuu on ametlikult alanud.
Nii palju, mida oodata :D
Ma loodan päris paljusid teist näha
Veel enne selle nädala lõppu.
Ja juhuks, kui see ei juhtu, 
Siis lähemal ajal kindlasti :) 

No comments: