Sep 4, 2010

If tomorrow never comes...

Kaks vastikut päeva järjest.
That's about as much as I can take.

Ma ei arvanud, et asjad nii kaugele lähevad.
Ja arvatavasti olen ma kogu see aeg 
Midagi kohutavalt valesti teinud.
Aga ma enam lihtsalt ei jaksa,
Puht füüsiliselt enam mitte.
Ma arvan, et see on minu nõrga iseloomu viga, 
Aga ma nutan end alati täiesti kuivaks
Ja ma ei suuda enam.

Jah, ma ei ole enam selline nagu varem.
Ma olen teistmoodi.
Aga...
Ma ei oska seda seletada.
Ma ei taha enam selline olla nagu varem,
Ma ei taha olla kloun ja meelelahutaja
Lihtsalt sellepärast, et sina oled läheduses.
Ja palun, ära saa valesti aru.


Mulle lihtsalt tundub, 
Et me tegelikult kumbki ei tunne teineteist.
Sa nagu ei saaks viimasel ajal üldse aru,
Mida ma mõtlen või tunnen...
Ja minuga on sama lugu.
Me pole enam see, kes me olime.
Aitäh, et sa olemas olid, 
Kui mul kedagi teist polnud.
Selle eest armastan ma sind tõesti.
Alati.


Aga meil tuleb lõpuks leppida faktiga, 
Et kogu meie asi oli tegelikult üles ehitatud
Kahe meeleheitel ja üksiku inimese
Vajadusele end kellegagi jagada.
Ja me lihtsalt ei funktsioneeri normaalses elus.
See ei toimi.
Ja ma ei taha enam nutta,
Ma ei taha, et sa oleksid midagi muud kui õnnelik.


Sa oled alati see, 
Kes mu päästis.
Ma ei unusta seda kunagi.
Anna andeks.

No comments: