Sep 15, 2010

Tell me what you want from me...

Kõige lihtsam oma elu enda kätte võtta, 
Saada üle masendusest, kahtlustest
Ja ebakindlusest, 
On kõigele kasvõi oma peas mõte leida.
Mul läks selleks kaua-kaua
Enne kui ma suutsin kõiges mingit mõtet näha, 
Endale mingi rolli leida
Ja veel kauem et leida inimesed, 
Kelle seltsis ma end tõesti hästi tunnen.
Ja ma olen superõnnelik, 
Et see nüüd kõik olemas on.

Vahel tahaks keset tänavat lihtsalt
Väikese happy-tantsu teha, 
Sest lõpuks ometi on mul tunne, 
Et asjad liiguvad sinna, kuhu MINA tahan
Ja mul on lõpuks jõudu ja julgust
Maailmale öelda, mida ma mõtlen, tunnen, tahan.

Viimasel ajal ma vahel mõtlen...
Ma olen nii kaua rääkinud, kuidas mulle ei meeldi, 
Kui inimesed mind näpivad või mu isiklikku ruumi tungivad, 
Ma olen alati arvanud, et kõik see ninnu-nännu värk
On nii ülepaisutatud...
Ja ütlen ausalt :D
Viimasel ajal ei saa mul sellest ninnu-nännutamisest küllalt lihtsalt :D
Võib-olla oli põhjus ühes või teises, 
Aga nüüd on see punkt, kus ma teen vist eluaegset
Nännutamispõuda tagasi.
Ja ma tunnen end inimeste läheduses isegi reaalselt mugavalt :)

Mul on nii palju eesmärke, nii palju ideid, 
Nii palju ootusi-lootusi...
Ma tunnen, et mu elu on lihtsalt nii...
Küllaldane? Rikkalik? TÄIS? :D
Whatever the word...

Ja ma ei saa sugugi öelda, 
Et mul poleks teatud asjade suhtes sügavat kahetsust, 
Lõpetamata asjad, lõpetamata suhted, 
Rääkimata jutud, ütlemata sõnad...
Võib-olla ma ei pingutanud piisavalt? Pingutasin üle?
Võib-olla polnud mul piisavalt julgust? Tahtmist?
Ma ei tea...
Aga on asju ja inimesi, kelle suhtes ma jään end vist igavesti süüdi tundma.
Lihtsalt...
Ma tahaksin kõiki õnnelikuks teha, 
Tahaksin kõigile korraga meeldida ja kõige tähtsam olla...
Ja see pole absoluutselt võimalik.
Võib-olla on nüüd aeg hakata seda süütunnet endalt maha raputama.
Ehk ongi õige, et kõik asjad on kahepoolsed?
Et ainult üks ei saa kunagi süüdi olla?
Aga...
Ahhhh, aga aga aga.


Ja teate, mis veel?
Sügis on  käes.
See kõige parem aeg leida mõni suhteliselt soe päikeseline hommik, 
Võtta oma kruus kohvi, visata mp3 kõrva 
Ja istuda rõdul, tunda veel viimast soojust
Ja vaadata kõiki neid värve ja hingata sisse seda rõsket, niisket õhku.
Mu lemmikaeg aastas :)


Kallistan, kallistan, kallistan.
Kogu maailm on hetkel nii armas ja hea :)

No comments: