Sep 25, 2010

People spend a lifetime this way...

Tänane oli üle ootuste.
Mulle lihtsalt nii väga meeldib
Nendega koos aega veeta,
Isegi kui suurem osa sellest ajast
Lendavad rõvedused ja ilgused :D

Ja nüüd ma istun siin, 
Päris üksi, koos oma kutsukesega, 
kes on üliõnnelik, et ma temaga kodus passin...
Ja lihtsalt hea-hea on olla.
Homne tõotab tulla veelgi mõnusam, 
Kui keegi mingi jobudusega hakkama ei saa just
Ja üksindus on lausa jackpot minu jaoks viimasel ajal.

No tegelt ma päris tõsiselt
Vihastasin korraks Märdi peale,
Aga arvatavasti ma ise ka ei käsitlenud olukorda adekvaatselt
Ja ta OLI väga täis.
Mis seal ikka.
Ja vihastamine tuli ka rohkem murest kui millestki muust.
Teeme kokkuleppe, sõbrad, ah?
Et kui te end ära tahate tappa, 
Siis palun mitte minu nina all või minu abi kasutades.
uskuge, ma olen piisavalt surma
Oma elus näinud juba.
Ma ei usu, et ma järgmisest korrast normaalsena välja jalutaks.
Lihtsalt.
Paisutan üle, siis paisutan, 
Aga ma lihtsalt ei taha, ei suuda, ei vaja...
Rrrhhh.
Ma ju muretsen, kei?
That's just me.

Ma arvan, et luristan nüüd ühe kruusi keefiri veel
Ja kobin voodisse.
Homme on suur päev ikkagi :D
On täesti olemasolev võimalus, 
Et Sinful Jester astub esimest korda üle saja aasta
Jälle lavale. Märt on täna vist ikka VÄGA täis
Kui ta sellele ideele tuli :D:D:D
No näeb, hoiame pöialt :D


Kallid, värgid, teate küll.
Püüdke elus püsida ja nii :)

Ja üks head-ööd-laul ka teile:

No comments: