Sep 7, 2010

Secrets

Ma arvan, et see on meeletult kurb, 
Kui palju inimesed hinges kannavad
Ja kunagi kellelegi ei räägi.

Ma tean, et on neid, 
Kellel lihtsalt polegi sõpru
Ja neid, kes ei saa oma perekonda usaldada.
Aga tundub uskumatu, 
Kui suurt koormat keegi endaga kaasas kanda suudab.
Kui uskumatult suuri asju võib vaikuses läbi elada.

Ma tahaksin armastada iga viimast kui üht neist.
Ma tahaksin öelda, et ALATI on keegi, kes hoolib.
Ma tahaksin et nad usuksid, et keegi hoolib.


Olla kellegi usaldusalune on raske.
Ja see nõuab suurt vastutustunnet ja jõudu.
Aga kui sulle selline privileeg on kord juba sattunud, 
Siis pole ka midagi paremat
Kui aidata kellelgi tema koormat kanda.


Ma ju muretsen, that's just me.
Olge tublid ja tugevad!

2 comments:

Mary., said...

Haha , mina olen cool ?
ära tee nalja .:D sina tekitasid selle haiguse mulle , oled õnnelik nüüd ahh ? :D:D

aga no olgu , tegelt ja ,ma leidsin su ( pole tähtsust kuidas ) aga see on oluline ;) üks targemaid otsuseid mul viimase aasta jooskul ;) ühe blogi ma veel pühendan sulle kunagi , ma luban ;)

Tsao ;*

Arbuusisuhkur said...

:) I think you are still pretty awesome.
Ja ära isegi mõtle selle mulle pühendatud blogi peale! It would not be a very good idea :D