Sep 25, 2010

Nothing real ever dies.

Kui ma vaatan, milliste otsingutega
Inimesed kõige tihemini mu blogi leiavad, 
Siis n kahtlemata kõige populaarsemad
Kõiksugu postitused õnnelik olemisest
Ja minu goody-goody self help stuff :D


Mitte, et see külastatavus nüüd metsik oleks, 
Hullematel aegadel on päevas umbes 3 korda
Rohkem inimesi siit läbi astunud kui praegu.
Ja mind see ei häiri.
Palju mõnusam on kirjutada, 
Kui sa ei kujuta ette 30-pealist inimmassi, 
Kes kõike seda värki,
Mis sa öösel kell kolm pärast kolme veiniklaasi kirja paned, 
Huviga loevad ja mõttes naeravad :D


Igastahes, tagasi teemasse.
Mind hakkas mingil hetkel päris hämmastama see, 
Kui palju inimesed guugeldavad asju nagu:
"kuidas olla koguaeg õnnelik"
või
"miks ma temast üle ei saa"
või
"kõige suurem armastus"


Okei, lahedad on ka näiteks
"rõvedused ööklubis"
"piinakamber minu peas"
ja
"mida teha sünnipäeval"


Sorri, osad on mälu järgi kirjutatud, 
Kui midagi valesti läks, siis see on minu süü.
Ma lihtsalt ei pane neid pärle enda jaoks kirja kuhugi :)


Nii, jälle tagasi teemasse...
Kui palju on inimesi, kes tegelikult otsivad...
Vihjeid? Nõuandeid?
Selleks, kuidas olla õnnelik ja armastada.
Et kui sa ise oled natuke liimist lahti
Või kõik pole selline, nagu sa tahaksid, 
Oleks kusagil mingi sait, 
Millel oleks lihtsalt kirjas kõik nipid ja soovitused
Et sa saaksid selle, mida tahad.
Et on vaja ainult õiget otsisõna
Ja sinu ees avanevad kõik need püüdmatu õnne saladused.


Kui palju on inimestel tegelikult vaja ainult lohutust
Ja et kleegi ütleks neile, 
Et kõik on korras, kõik on normaalne
Ja unistused täituvad omal ajal?
Mõnikord ma mõtlen, 
Et kui ma poleks omal ajal nii sügaval selles mustas augus olnud, 
Kui ma poleks olnud omadega nii sassis ja katki kui saab, 
kas ma oleksin sellistele asjadele üldse mõelnud?
Kas ma oskaksin praegu tagasi tõmmata
Ja suhtuda rahulikult sellesse, 
Et elu on nii däämd täis ootamatusi ja ebameeldivusi, 
Aga kõigest hoolimata on alati võimalik olla õnnelik?


MITTE, et ma oleksin 25/8 mingi rõõmurull, 
Sest mul on küllaga neid masendushetki ja enesehaletsust, 
Ma võiksin seda lausa laiali jagada :)
Aga isegi sellest olen ma aru saanud...
Kui on enesehaletsus, siis olgu täiega, 
Aele selles ikka korralikult, 
Ava pudel veini, nuta, ulu, jaga oma õnnetust teistega, 
Lõpuks oksenda, maga ja järgmisel päeval unusta ära.
Haletse, seda küll.
Aga siis tuleb end kätte võtta ja sealt august välja ronida.
Kohe mõistusega asja kallale asuda
Ja mitte lanegda mingisse surnud ringi.
Tee, mis teha tuleb, et oma masekast viimast võtta, 
Aga 24h möödudes olgu see minevik.
Siis on uus päev
Ja sul tuleb oma groove jälle üles leida :)


See on igal juhul õige:
Õnn pole mingi tohutu, püüdmatu, ebareaalne tunne, 
See pole midagi, mida sulle saadaks Universum või Jumal
Või rikas Kanada onu.
Õnn on otsus.
Õnn on väikestes asjades.
Ja õnn on see, kui sa päeva lõpus
Enne magamajäämist
Võid siiralt naeratada vähemalt ühe hetke pärast oma päevas.
Õnn on teistes inimestes, 
Õnn on see, et sa oled sina ja sa oled ainulaadne.
Õnn on see, kui sa julged olla sinaise
Ja tänu sellele leiavad su üles inimesed, 
Kes on sinuga kõige sarnasemad.
Pole midagi paremat Oma Inimestest, 
Kelle seltsis end täiesti vabalt ja hästi tunda.
Kõik pole ideaalne. Elu pole ideaalne.
Ja vahel on küll kehv tunne, 
Et kas ma seda tahtsin 
Ja mina küll ei mäleta, et keegi oleks minuga enne nõu pidanud, 
Kui mind siia maailma kohale tariti...
Aga siin sa oled.
Ja kui sa piisavalt avatud silmadega ringi vaatad, 
Leiad sa igal juhul midagi, 
Mille üle õnnelik või tänulik olla.


Armastus...
Ma vahel mõtlen, et need pagana
Ameerika romantilised filmikesed
Ja Mehhiko seebikad
Ja pehmekaanelised naistekad
On saatanast.
No päriselt.
Need on totaalselt segi keeranud
Meie nägemuse armastusest.
Armastus peaks olema midagi suurt ja surematut
Ja ma ei tea...
Armastus peaks pmst olema nagu Supermänn.
Mingi maaväline, kosmiline, võitmatu ja surematu asi.
Ma ei tea, mis välgunooled ja tornaadod peaksid maad tabama, 
Kui sa oma "õiget ja ainust" kohtad
Ja te mõlemad tunnete maapinda värisemas
Ja pärast seda on kõik ideaalne ja taevas on elu lõpuni sinine.
Ja siis sa istud, käed rinnal risti
ja ootad ja ootad ja ootad
Kuni ühelpäeval hakkab maa värisema.
Ja sa jääd kokkuvariseva maja alla.
Sähh sulle surematut armastust.


Ma olen päris veendunud, 
Et iga inimene, keda ma kohtan, 
On armastamist väärt
Ja iga suhe, olgu see siis sõprus või romantika, 
On temasse investeeritud aega väärt.
Iga inimene on väärt tundma õppimist.
Okei, võib-olla tuleb välja, 
Et me oleme nii pagana erinevad, 
Et meil pole päeva lõpus üksteisele midagi öelda.
Aga vähemalt me veetsime selle päeva koos, 
Okei, me ei jää suhtlema ja liigume edasi, 
Aga me mõlemad oleme mõne mälestuse võrra rikkamad.


Ja armastus... Armastus on igal pool.
Armastus on koguaeg ja ei too üldjuhul kaasa loodusõnnetusi.
See on kodu, sõbrad, lemmikloomad ja ilusad hetked.
Armastus on see väike soojus, 
Kui sa mõtled kellestki või millestki erilisest.
Armastus võib hõlmata tervet maailma
Või ainult sind ennast.


Võib-olla pole sa praegu üldse, vähimatki õnnelik.
Võib-olla ei tundu kogu see asi seda vaeva väärt.
Ja võib-olla on sul lõpuks õiguski...
Aga see ei tähenda, et sa ei võiks vahepeal kusagil
Siiski täiesti rahul ja rõõmus olla
Ja et sa peaksid lõpetama kogu lootmise ja üritamise.


Nii, kes sai nüüd maailma kõige roosama ja naiivsema postitusega hakkama? :D
Ma tahan ainult öelda...
Internet ei anna vastuseid kõigile küsimustele
Ja arvatavasti ei leia sa kunagi seda maagilist veebilehte, 
Aga...
Pfff... Sa oled sina ja you're in charge, okay?
So go out there and find one single thing today
That makes you happy or thankful.
Then you can cry about all the stuff that's wrong and bad.
But hang on to the one single good thing out there.
And tomorrow...
Tomorrow you'll find two.
The world will STILL not be simple and perfect, 
But you'll be more thankful and happy.
That's all that counts.

Minu sõnad, aga inglise keel annab vahel asju paremini edasi.
Kes tahab, tõlgib ära.
Ja nüüd, mu musirullid,
Kolistage välja, laia maailma
ja levitage armastuse sõnumit! :D
Või lihtsalt leidke see üks tänane asi, 
Mille eest tänulik olla.
Ja kallistage teel kedagi.
Lihtsalt niisama.
Sest täna on sinu päev.
Ja homme ka.


Virtuaalsed kallistused!

No comments: