Sep 29, 2010

I'm like... Forget you!

It's my day and today it's all about ME!
Isegi päike on välja tulnud minu päeva puhul
Ja telefon, mille aku sai äsja korralikult laetud, 
Trillerdab iga mõne minuti tagant, et teatada uutest õnnesoovidest :)


I feel totally special.

Ja nii ma siis kavatsengi tänase päeva pühendada jäägitult endale
Ning rääkida ainult...... ENDAST! :D 
Mis üllatus :D


Minu sünnipäeva te teate, 29. september, OBVIOUSLY
Ja aastat ma parema meelega ei avaldaks, 
Juhuks kui keegi mind äkki nooremaks peab, 
See on täiesti fain bai mii.


Ja ma ei ole eriline oma nime fänn, 
Aga selle saamislugu on nii nunnu, 
Et ma ei raatsiks seda kunagi ära muuta.
Nimelt tükk aega peale mu sündi ei suutnud vanemad otsustada, 
Mis mu nimeks peaks saama.
No tegelikult emal oli plaan küll, 
Et kui ta tütre saab, siis paneb talle nimeks Hanna-Britt,
Aga ma polevat üldse Hanna-Briti nägu olnud vms :D
(Vahele võib veel mainida, et tal on kokku 3 tütart nüüd
Ja ühegi nimi pole Hanna-Britt. Sähh sulle plaane :D)
Nii nad siis arutasid, aga otsusele ei jõudnud.
Ja ühel päeval, kui isa töölt tuli, teatas ta, et tal on nimi olemas.
Ja ema oli suht pettunud, sest ta oli ka just nime välja mõelnud.
Muidugi tulid nad samal ajal eri kohtades sama nime peale :D
Ju see oli saatus siis ikka...


Ma olen oma elus kolm korda kolinud ja käinud neljas koolis.


Mul on siiamaani äärmiselt kehvad emotsioonid seoses põhikooliga
Ja mu selleaegsete klassikaaslastega.
Aga õpetajatega olen ma eluaeg superhästi läbi saanud :)


Ma olen patoloogiliselt viisakas.
No ma võin olla ka ebainimlikult rõve ja jutukas, 
Aga üldiselt ma pean ikka päris endast väljas olema, 
Kui ma kellegi vastu täiesti siiralt jäme suudan olla.


Ma ei kannata verd, aga mäda ei aja mul südant pahaks.
Mul on mingi kiiks seoses paarisarvudega.
Ma ei salli väikeseid seisva veega veekogusid,
See tuleb sellest, et ma väiksena äärepealt ühte tiigikesse ära pidin uppuma.
Ma jumaldan koeri ja mul puudub nende suhtes igasugune ohutunne.
No okei, nii palju ma ikka tean, et ma päris lolliks ei lähe
Ja suvalist koera just embama ja sülle rebima ei torma.


Ma olen enda suhtes kohutavalt kriitiline.
Mul on kombeks isegi oma vestlused ja telefonikõned peas ülemängida
Ja mõelda, mis ma kõik valesti tegin/ütlesin ja mida saaks parandada.
Mul tulevad vahel täiesti suvalisel hetkel meelde
Piinlikud momendid kaugest minevikust

Ja siis olen ma täiesti võimeline lihtsalt omaette punastama :D


Ma olen tüüpiline lohutussööja.
Kui midagi on valesti, siis ma pean midagi head nosima.
Ja see paistab kaugele välja ka :D


Mul ei tule hetkel pähe ainsatki inimest, 
Keda ma vihkaksin.
Kunagi, kui hormoonid möllasid, oli neid kümneid :D


Ma pole oma elus veel kohanud poissi/kutti/meest,
Kellega ma reaalselt kujutaksin end mingis romantilises suhtes.
On olnud kinnisideid ja meeldimisi, 
Aga absoluutselt mitte midagi püsivat või tõsiseltvõetavat.


Ma ei usu komplimente.
Siiralt, lihtsalt ei suuda uskuda.
Nüüd ma suudan neid juba vastu võtta nii, 
Et ma ei püüa komplimendi tegijat ümber veenda :D
Aga uskuda ma ikkagi ei suuda, 
Need on alati nagu sellised... Viisakusest öeldud või...


Ma ei kujuta ette, kuidas ma oma pingeid maandaksin,
Kui ma ei saaks istuda suvalisel hetkel autosse
Ja lihtsalt sõita, sõita, sõita.
See on ainus viis, mis mu peas seda survet veidigi vähendab.


Ma kahetsen ALATI, kui ma joon.
Isegi, kui mul pohmakat pole, 
Mulle lihtsalt jätab kohutavalt kohutava tunde see, 
Kui ma pole olukorda täielikult kontrollinud.


Ainus ebajumal mu elus on olnud mu isa.


Mul on vähemalt kolm korda päevas mingi deja vu moment.


Ma arvan inimestest alati esimesest hetkest peale kõige paremat, 
Kiindun superkiiresti ja ma ei suuda kunagi päriselt lahti lasta.
Ma mäletan oma sõpru, ka väga ammuseid, igavesti.


Minu jaoks on kõige hinnalisemad hetked need,
Kus minu olemasolu seltskonnas niiöelda unustatakse ära
Ja ma saan täiesti vaikselt inimesi jälgida.


Minu lemmiktegevus on ka sellega seotud:
Ma olen patoloogiline people watcher :D
Istud, vaatad ja sepitsed lugusid, nii vägev :D


Ma olen šokolaadile, viinamarjadele ja tsitruselistele allergiline.
Aga patustan ikkagi.


Mul on parema käe peopesas sünnimärk
Ja see on millegipärast üks mu lemmikumaid asju
Minu enda juures :)

Mind veetlevad inimeste juures eelkõige silmad.
Ja ma tegelikult vaatan inimesele ÜLIharva otse silma.
Ma lihtsalt ei suuda säilitada pilkkontakti üle paari sekundi.


Alati, kui ma pole parajasti millegagi rahul, 
Misiganes see siis ka olema peaks, 
Siis teen ma midagi uut ja hullu oma juustega.


Ma ei söö üldse peeti ja kõrvitsat.
Ja väldin kõiki marineeritud asju.
Ja minu meelest ei kõlba ülessoojendatult süüa MITTE ÜKSKI toit maailmas.
Peale pilaffi ehk.


Minu absoluutne lemmiklill on gerbera. 


Ma olen raamatusõltlane.


Ja ma tahaksin kunagi osta terve serviisi 
Lihtsalt selleks, et see vastu maad puruks visata
Ja teada, kas see tegelikult ka on nii hea, kui tundub :D

No comments: