Sep 7, 2010

It's all worth it

Maailm on ikka naljakas küll.
Kui palju võimalusi, 
Kui palju paiku, 
Kui palju inimesi...
And it's gotten really out of hands.

Inimesed on nagu väikesed lapsed, tõesti :D
Me oleme nagu omapäi jäetud põgerjad.
Mingi sõjamängimine ja nukumaailm igalpool.


Raske on mitte kaasa minna, 
Raske on säilitada kaine mõistus
Ja hoida pilku sellel, mis tegelikult oluline on.
Isiklik rahulolu näiteks.


Nii palju on seda sära ja sädelust, 
Kui palju võimalusi ja lubadusi tegelikult.
Kui valikuid on lõputult, 
On otsust äärmiselt raske langetada.
Sest mis ootab järgmise nurga taga?


Kes ma siis olla tahan, kui ma võin olla ükskõik kes?
Mida ma tahan, kui ma võin saada ükskõik mida?
Ja kas ma tegelikult ikka tahan seda, 
Mida ma arvan end tahtvat?


Raske on end siduda.
Kasvõi iseenda ja oma eluga.
Ja siin see konks ongi, eks?
MILLEGAGi sa ju tegeled sel ajal, 
kui sa otsusele üritad jõuda?
Leiad mingi "ajutise" töö, 
"Ajutise" elukoha...
Ja mängid sellega juba mingid võimalused maha.
Mingid uksed on kinni.


See ongi raske.
See ongi keeruline.
Aga lõppude lõpuks, 
Hoides enda ümber positiivseid inimesi, 
Kogudes positiivseid emotsioone
Ja pannes end positiivsetesse olukordadesse.

Üht tean ma kindlalt.
Kõik saab alguse väiksetest asjadest.
Mida rohkem õnnelikke hetki, 
Mida rohkem naeru ja rahu ja enesekindlust, 
Seda õnnelikum sa juba oledki.
Tee siis mida iganes ja ole kestahes.
See ongi tegelikult nii lihtne.

Ma tahan maailma muuta.
Üks väike samm korraga.
Ja miks ma ei peaks seda suutma?


Ma tahan olla hea inimene.
Jah, vahel kipun ma asju liigselt hinge võtma, 
Aga ma ei taha kunagi jõuda punkti, 
Kus ma olen kõiges ja kõigis nii pettunud, 
Et ma ei suudaks enam usaldada või armastada.


Ja ma tahan olla endaga rahul.
Ma tahan end arendada, 
Ma tahan tunda end hästi.


Kas see läks nüüd liiga eneseabiks kätte ära?
Aga nagu alati, I just don't care.
Ilusat sügist kõigile, mkei?
Täna näiteks oli ikka pärisväga ilus ilm.


Mmm, sügis...
Mu lemmik aastaaeg.
Lehed langevad, õhk läheb jahedaks ja rõskeks
Ja hommikul on päikesepaistel
Lausa muinasjutuline kohvi juua ja sügavalt sisse hingata :)

No comments: