Sep 28, 2010

Faith

Kui sa kirjutad, siis nad tulevad.

Homme on sünnipäev
Ja see nädalavahetus tuleb ametlikult aasta parim :)
Ma ei suuda oodata kohe, 
Et saaks jälle Tartussssseeeeeeee.
Ja korralikult relaxida ja olla.
Ma tean, ma tean, seinast seina, 
Masendusest eufooriasse, 
Aga see olengi mina.
Ja kui asjad juba liiga halliks kisuvad, 
Siis ma tormangi vastupidist emotsiooni jahtima :P

Ma plaanin siin vaikselt ühe kena koogikese teha täna, 
Lihtsalt selle puhul, et nii cool tormine päev on :D
Ja mu peavaluhooaeg hakkab otsi kokku t6mbama.
Suht hea on olla jälle.


Ma visst see aasta saan isegi nats kobedama sünna
Kui eelmisel aastal, kus ma sokkide ja alukatega pidin leppima, 
Siin käivad jutud isegi Aqva Spast ja puha :D
Ja ikkagi viiiiiiikennnnd.


Teadke, mu s6brad, 
Ma ootan seda Tartu-trippi teiega rohkem kui midagi muud.
Tundke end nüüd k6rvust t6stetuna :D
Jibidiijeeeeee :D


Sünnipäeva eelpäev rokib!
Musid, musid, musid, musid, kallid :D
 

No comments: