Sep 7, 2010

Hohhohhhooo, quizzes!!! :D

Varastasin Kärdi bloogist.
Aga no ma lihtsalt nii armastan selliseid asju.
Ja see ei tundunud liiga pikk kaa :D 



Ten random facts about yourself.
♥ Ma olen lootusetu nikotiinik. Jeahh, I said it!
♥ Ma olen 178 cm pikk
♥ Minu auto on pool minu elu ja kogu minu vabadus
♥ Ma suudan lõputult rääkida. LÕPUTULT.
♥ Poes käies ei suuda ma praktiliselt iialgi kummikomme ostmata jätta
♥ Ma üritan ise omal juukseid lõigata, et ei peaks juuksuris käima.
♥ Ma suudan 15 minutit peale ärkamist olla pestud, esinduslik ja kohvitanud 
   ning valmis välja minema.
♥ Kui hommikul on tööpäev, pean ma kell 1 öösel olema voodis, silmad kinni.
♥ Minu palk tuleb üle 1. kuupäeval ja on HILJEMALT 10. kogu täiega otsas.
♥ Ma olen parandamatu grafomaan. 
   Ma pean kogu aeg midagi kirjutama või kritseldama, muidu ei ole hing rahul.


Nine things you do everyday.
♥ Pesen hambaid
♥ Panen riidesse
♥ Sõidan autoga
♥ Login vähemalt ühe korra Twitterisse sisse
♥ Teen vähemalt ühe suitsu
♥ Helistan kellelegi Oma Inimestest
♥ Loen läbi päevalehe koomiksid. Pühapäeviti loen vanu üle
♥ Käin koeraga õues
♥ Kuulan muusikat


Eight things that annoy you.
♥ Lauslollus
♥ Tolerantsuse puudumine
♥ Vägivald
♥ Kui inimesed minu arvamusi ja soove ignoreerivad
♥ Äratuskell
♥ Minu koera suutmatus öösel pimedas voodisse hüpata 
   Ja tema harjumus siis põrnadal ulguda ja niuksuda ja siblida, 
   Kuni ma üles ärkan ja ta üles tõstan.
♥ Kui inimesed omastavad mu asju mulle ütlemata ja "unustavad" need enda kätte.
♥ Vastutustundetus


Seven fears/phobias.
♥ Veri
♥ Käsipuudeta trepid
♥ Suured maod
♥ Suured poriloigud ja suuremat sorti järved või tiigid. Don't ask.
♥ Kui keegi mulle selja tagant ligi hiilib või selja taga seisab
♥ Relvad purjus ja/või vastutustundetute inimeste käes
♥ Bakterid ja pisikud


Six songs that you’re addicted to.
♥ 30 seconds to Mars "Closer to the Edge"
♥ Mötley Crüe "Girls, girls, girls"
♥ Eminem feat Rihanna "Love the Way You Lie"
♥ Keith Urban "Stupid Boy"
♥ Ronan Keating "If Tomorrow Never Comes" 
   (see on mu eluaegne masekalaul. Ma ei saa sellest vist iialgi üle)
♥ Guns N Roses "Don't Cry"


Five things you can’t live without.
♥ Minu Inimesed
♥ Auto
♥ Telefon
♥ Õhk
♥ Armastus


 Four memories you won’t forget.
♥ Kuidas me Tartus Leeni juures käisime, 
   A-Rühma vaatasime ja öösel Piros murul istusime. 
  Üks kõige-kõige ägedamaid õhtuid :)
♥ Sonisphere UK-s ja Guns Helsinkis. Kõige vägevamad muusikaelamused!
♥ Kuidas ma äärepealt oleksin inimese tapnud. 
   Ja ma pole sellest iialgi kellelegi rääkinud ka.
♥ Minu isa


Three words you can’t go a day without using.
♥ Tšau!
♥ Pekki
♥ Džhiisass!! :D 


Two things you wish you could do.
♥ Kitarri mängida
♥ Aasta Ameerikas elada ja seal ringi rännata


One person you can trust
♥ Birgit

No comments: