Dec 21, 2008

Raske küll, aga..

... Asjadel on suurepärane omadus laheneda.
Ja seda kuidagi väga... Õigesti. Isegi kui see alguses nii ei tundu.
Just siis, kui me arvasime, et kõik on nüüd hästi,
Et nüüd on stabiilsus ja rahu...
Eeehh.
Aga nagu keegi sellistes asjades palju kogenum mulle ütles:
Tuleb lihtsalt vooluga kaasa minna.
Minu iseloomu ja isiksuse juures on see vist pea kõige raskem asi,
Mida omandada. Aga ikkagi õige.
Niisiis...
Ma tõesti tahaksin,
Aga ma ei suuda ega oska oma kalleid valu eest kaitsta.
Ja kanaemasündroomiga nagu ma olen,
Tahaksin ma neid ainult vati sees hoida
Ja kõik halvad asjad neist eemale peletada,
Aga isegi mina saan aru, kui võimatu missioon see on.
Kurat, elu on ikka raske.

***

Ja ma sain just praegu teada midagi, mis...
Ühesõnaga, ma tunnen, et mu usaldust on täielikult kuritarvitatud.
Ma tean, ma ei ole ise ka just kõige usaldusväärsem.
Sellepärast ma ei tee ega ütlegi midagi.
Aga valus on küll. Võib-olla rohkem kui ma oleksin arvanud.
Mul on vaja sõita.

No comments: