Dec 26, 2008

:D

Ma olen sel aastal kardinaalselt muutnud
Oma jõulutraditsioone.
Ja ma kardan, et mul pole vist olnud ka
Nii naljakaid, haigeid, väärakaid, imelikke, sürre jõule.
No lihtsalt...
Ma ei ole oma elus vist IIAL niiviisi punastanud nagu eile.
Ja ma tõesti arvasin, et ma ei suudagi enam punastada nii :D
Ma kartsin et lahvatan PÕLEMA lihtsalt...
Rene on meilt liiga palju jubedat õppinud ja minetanud oma puhta ja süütu poisi imidži.
No ma saan nüüd ikka väga hästi aru,
Mida vaene Fox terve oma elu on tundnud :D
Njah. Väga vasakule väga koguaeg, väga haige :P

***

Kui ma nüüd kõike seda ära ei riku,
Kui ma nüüd suudaksin nii, et ma kogu seda head, mis mul praegu on,
Ära ei lõhu ja katki ei tee,
Siis oleks kõik liigagi hästi.
Tavaliselt head asjad ei kesta minu jaoks väga kaua.
Hullult-hullult loodan, et kõik läheb hästi.

No comments: