Dec 7, 2008

Jälle üks karm nädalalõpp...

Ma imestaksin ikka väga-väga tõsiselt,
Kui näiteks minu 25. eluaastaks me oma rallimsied ja asjad äkki ära lõpetaksime.
Praegu on küll selline tunne, et sel öisel eluviisil ei tulegi lõppu :D
Niisiis. Alustame nagu ikka:

***

Kõik algas reedel, kui ma kella poole viieks juba kodus olin.
Sellllllllline väss oli peal, et mõtlesin, et kukun jalapealt ümber.
Rene oli ka meile jõudnud,
Aga ma isegi ei mäleta, kas ma tere suutsin öelda kellelegi.
Magasin paar mõnusat tundi, oi kui hea oli :D
Ärkasin kusagil poole kaheksa paiku, kui Fox meile jõudis.
Tuli välja, et neil oli plaan Tapale minna (sügavamal uurimisel see siiski läbi ei läinud).
Noo, eks ma siis ka vaatasin korra peeglisse ja panin puhtamad sokid jalga
Ja läinud me olimegi...
Fox oli isalt pool paaki kütet saanud, hehhee :D
Rene kõigepealt peale.
Siis... Noh, nagu alati, linna töllama :D
Käisime Vaalas šoppamas, Zaku helistas, leppisime kokku Selveri all.
Tuli välja, et vaese Vihula autol oli jälle miskit viga,
Ainult pidurituled põlesid :D
Läksime Foxy juurde, Vihula oli nõus meiega isegi Twisterit mängima ühe ringi :D
Ohhh, pole raskemat füüsilist mängu, mille ajal nii palju naerda ka saaks :D
Rened me mängujuhiks enam ei võta muidugi,
Ta valetab nagu loom, et inimesed võimalikult dirty'desse poosidesse saada :D
Vihula ja Zaku kihutasid minema,
Meie jäime Foxy juurde juttu ajama, tegime Riia-plaane...
Siis Kärasse, kus kõik minu tibunumpsikud olid seal,
Eeehhh, no ma olen ikka õnnelik =)
Sain korralikult ringi töllerdada, kõigiga lobiseda,
Püüdsin küll kahte seltskonda korraga silmas pidada,
Aga ega see vist hästi õnnestunud.
Noh, Kärast liikusime Virma.
Zaku ja Fox mängisid piljardit, Fox võitis kaks korda vist isegi,
Kui ma ei eksi. Noh, ma vahepeal got a little carried away või nii. :D
Mõnus oli küll lihtsalt tugitoolis leboda,
Kuulata, kuidas rahvas mingit huumorikooli aretab
Ja lihtsalt plääsitada enesega rahulolus :P
Kella kolme ringis viisime Rene ja tüdrukud koju,
Tulime ise Foxyga linna tagasi,
Võtsima Risto, Zaku ja Vihula Eesti Posti eest peale,
Sõitsime, Sassi maja ees viskas Zaku Foxy lumepalliga,
Sellest arenes suurem sõja moodi asi,
Mille käigus Fox haavas Zaku õrnu tundeid ja vene poiss keset ööd üksi linnapeale kadus.
Sassi juures istusime umbes kolm minutit, uus rekord, jee :D
Leidsime Zaku Virmast korraks üles, viisime ta tema nõudmisel koju
Ja kolasime Vihula ja Ristoga põhimõtteliselt hommikul kella kaheksani mööda Lääne-Virumaad.
Hehhh...
Igasugust haiget nalja sai,
Risto tellis Foxy ja Vihula enda juurde kemmergut küürima
Ja kasutatud peldikupaberist roose voltima :D
Kella seitsmeks olid kõik juba suht audis,
Viisime kutid koju, saime korraks kokku Tomiga,
Kes magas oma sõbraga keset Rakvere kesklinna autos :D
Lund sadas, ilus oli, meie ajad tulid meelde,
Kui me Foxyga Tomi maja ees Tartus kämpisime ja magasime :D
Kella kaheksaks kodus,
Und polnud, kolasin mööda maja, otsisin oma mobiili,
Ajasin ema üles, sain teada, et pole normaalne ja kell üheksa vajusin magama.

***

Äratus kell pool kaheksa õhtul,
Rene oli jälle meil, mingi filmiõhtu moodi asi ja värk :D
Sõind miskit, hellasin Foxyle, sõitsin linna, noppisin ta põhika juurest peale,
Sõitsime Hessi. Pärast kaht musta kohvi tundsin end veits rohkem inimesena.
Kadri palus end Kaarlisse viia, seda me tegimegi,
Siis meile tagasi, rahvas peale,
Käisime Lilleoru poes, nägime Andrest ja Märti,
Ajasime juttu, viisime Rene ja tibensid Linnuriiki mingile lääpsile
Ja läksime koju autosaamise võimalusi uurima.
Ema andis pärast mõningaid lärmakaid vastuväiteid Suzuki,
Võtsime Zaku ja Vihula Eesti Posti eest peale,
Sõitsime ringi, kuulsime hulka Tiku ja Taku nalju ja mingit redeli nalja,
Millest ma täpselt aru ei saanud,
Tegime suitsupausi kusagil romantlises paigas mingis võsas, vööni lumes :D
Tibensid hellasid, tahtsid oma saunakalt minema.
Viisime Zaku ja Vihula Virma, tibensid ja jälgilt purjus Rene peale,
Sõitsime veits, maandusime ise ka Virmas,
Nägime mõnd päris huvitavat inimest ("Mina ütlen mjäu ja sina ütled kiisu")
Jätsime Birxi sinna, vaatasime Rakveres ringi,
Rene ei suutnud otsustada kas ta tahab koju või ei,
Seega me otsustasime ta koju viia.
Kolm minutit pärast meie lahkumist ta juba hellas ja nõudsi linna tagasi.
Maniakk, ma ütlen.
Me keeldusime.
Viisime hoopis Andrese ja Märdi Kärasse, võtsime Foxy maja eest Mitsu,
Viisime Suuzi koju, tankisime Mitsusse kümme litra
Ja sõitsime kolmekesi mere ääres.
Tagasi Rakveres, sõitsime Kebabi,
Kus Rene, Birx, Vihula ja Zaku juba passisid.
Rene kui tõeline matšo oli parajasti poole peal Zaku au kaitsmisega
Ja ajas taga kutte, kes... Ee... Ma täpselt ei saanud aru,
Aga ilmselgelt olid sooritanud jubeda vägivalla akti
Zakule selja tagant vastu kõrvu andmisega :D
No Rene oli jumala õhku täis ja otsustanud kurjategijad paika panna :D
Tõime kaks Toomast ja Kebabi,
Vaatasime veel, kuidas Rene kurjategijaid jahib
Ja sättisime koju, lubades teel Rene veel Vinni ka viia.
Noh,l ta otsustas teel ringi. No shit...
Viisin Foxy koju, tõime Rene endaga koju, sest ta oli oma majavõtmed ära kaotanud.
Noh, unemaal kella kolme ringis või nii.
Gaad, kas peaks tempot maha võtma w? :D

No comments: