Dec 17, 2008

:D

No pole tegelt võimalik ju,
Et sa alustad oma õhtut täielikus masekas,
Püüad just välja arvutada, kas elutoa laelamp suudab su poodud laiba kaalu kanda,
Ja siis, out of the blue...
Lihtsalt hakkavad inimesed ja plaanid sulle sülle sadama :D
No ausalt.
Soovid täituvad ju :D
Mind röövitigi ära, peaaegu, enamvähem :P
Kõigepealt hellas Rene, kes uuris, mida teeme, no midagi ei tee, sorri.
Siis nati aja pärast Fox, kes uuris, mida me teeme, no midagi ei tee, sorri.
Siis uuesti Rene, kellel oli pilkuturniiril vist ikka rämedalt igav,
Sest ta pakkus ISE välja, et tuleb siia, tal on igav, ajaks juttu.
Ja kinkis mulle Ghost Rideri dvd kaa (A)
Mu lemmiksugulane number kolm :D
No ja siis hellas Fox, kellel oli kolekiire minu saamisega Vaala ette.
No teadagi milleks :D
Neil oli autojuhti vms vaja :D
No Kadri peale ja Jaagupisse.
Hehh.
Riina oli seekord isegi kaasas, mis uudis :D
Ja kui Kadri oli koju saadetud, siis viisin Zaku ka veel koju,
Sealt Rene auto juurde, ise rahustasin Vaala parklas veits närvi
Ja tegin paar ringi. No ma lihtsalt jumaldan kurve (A)
Noh, jätsin Kapsaussi Vaala parklasse,
Kolisin Volvosse ümber ja...
No pole võimalikkkkkkkkk, et on olemas selline räige seltskond :D
Pmst on Riina meie 2008. aasta naljajumal :D
Kord oli tal näpp augus, kui Sigmar talle epale pressis ja haiget tegi,
Siis oli Sigmari kott ta jala all kinni...
Ja muidugi see...
Kui ta Statist väljuvalt Foxylt üle terve tankla kõlavalt küsis:
Kas saba ähendab mehe PEENIST w??
Ai, hea oli vaadata, kuidas Fox näost roheliseks läks :D
Ja muidugi see, et Rebaste sabad, mu sõbrad, on kohevad ja ilusad :D
Mmm, ja lahtilöömise, -minemise, -loksutamise ja -seletamise teemat jätkus kauemaks :D
No jõudsime Uljastel veel käia,
Jääl uisutada, Fox tagus kontsaga järvejäässe augu kaa,
Kuhu ta ise sisse komistas ja varba märjaks sai...
Ja üldse...
Ma pole kaua niiiiiiii kohutavalt naernud.
Ja ma pole kaua niiviisi joonud.
Kapsauss ööbib täna Vaala parklas kahjuks.
Kui veab, päästan ta homme ära sealt :D
No parim lihtsalt, PARIM :D
Ma poleks elus arvanud, et mu sitast tujust võiks keegi mingi sellise peo välja võluda :D
See oli parim lihtsalt :D
Ja ausalt, kui mul veel masekas on,
Siis Sigmar ja Riina autosse ja...
Need kaks mõjuvad üksteisele meeliülendavalt :D
Magama enne kolme.
Head ööd, tibumusid!

No comments: