Dec 14, 2008

Pühapäev on püha päev :)

Noh, ma saingi eile öösel üles ju :D
Fox helistas maja eest,
Kui mul just kõige magusam uneke oli.
Noh, neil oli plaan meie keldris natuke istuda või nii...
Hehh...
Vihula rääkis Zakust väga informatiivseid ja piltlikke jutte,
Rene täiendas veel omalt poolt...
Ühesõnaga, magama polnud enam mõtet minna,
Ma oleks terve öö mingeid jubedusi näinud :D
Noh, natuke istusime,
Lõpuks hakkas Foxyl igav ja me tulime linna ära.
Kriss läks magama, sest tema on meil nii tubli :P
Mina, Fox, Rene ja Ats sõitsime raamatukogu juurde,
Kus kutid minema panid,
Meie noppisime spordika juurest peale Andrese ja Madise,
Ajasime juttu ja värki,
Viisime väsinud Andrese koju magama,
Madisega sõitsime Virma, kus meie istusmise ülejäänud seltskond oli ootamas juba.
Noh, mina üritasin veel Käras Leeni kätte saada, aga see oli hullumaja,
Mis seal toimus, ma ei jõudnud välisuksenigi,
Leeni telefoni ka ei võtnud...
Mis siis ikka.´
Rene hellas ja kutsus Jõhvi kaineks rooliks.
Foxy õnnistuse saanud, panime minema.
Okei, ärge Renele öelge, ta on niigi ennast täis, seda tal veel vaja,
Aga Alfa on täiesti... Õõõõhhh... Unistus noh :D
140 oli rauas sinna minnes,
tagasi tulles tegin oam elu kiirusrekordi ja sain 205 kätte.
No oleks suvi, hea asfalt ja korralik ilm...
Ma arvan, et läheks päris kreisiks vist :D
Ühesõnaga, mina nautisin auto mugavaid istmeid, oma mp3 ja väikest und,
Kui kutid Jõhvi plikse sebisid või midagi.
Ja kodus olime umbes pool kuus,
Helistasin Foxyle ka, aga tema oli koju jõudnud juba.
Ise magama kuus läbi midagi.

***

Ja püha päeva juurde.
Noh, meil oli plaanis kella üheks varjupaika saabuda ja kassipesus abiks olla,
Aga me magasime vist tiba sisse vms :$
Kell kaks sain jalule, demonstreerisinj emale Foxy autot,
Viisin ta sellega Vaala poodi ja tõin koju ka.
Siis Foxy juurde, käisime Bamboos söömas ja Selveris hulkumas.
Saimke Virmas Margo ja Z&Vga kokku,
Õppisime uue mängu, tõeliselt hariv,
Mina sain üle pika aja jälle õllemaitse suhu, urrrhh...
Ja kuna ma tõesti-tõesti tahtsin sauna tegelt,
Siis meie juurde, saun kütte...
Ja kus mind pandi orjama :D
Kõigepealt ma pidin sauna tule tegema, sest millegipärast ei saanud keegi teine sellega hakkama,
Siis olid neil kõhud tühjad, pretesioonikad olid nad kaa,
Noh, salatist ja ühest lihaviilust jäi väheks,
Pidin friikaid ahju panema ja süüa ka neile vaaritama...
Siis tuli puid sauna juurde vedada, no suure kära peale Rene aitas mind :D
Noh, siis tuli nheile majapealt alkot ja pealejooki otsida,
Rääkimata Vihula pidevast kurtmisest külme põranda üle,
Vaat et oleks pidanud hakkama sussi heegeldama talle :D
Kuigi Fox natuke pipardas ja lubas poolepealt koju minna,
Tuli ta lõpuks ikkagi minuga sauna ja asja :D
Gaaaad, see kulus nii ära, niiiii mõnus oli (A)
Noh, kutid ei suutnud muidugi järjekorras oodata
Ja kolisid ka koos meiega sauna poolepealt, maniakid...
Kuna leiliruum on kahetsusväärselt väike, hulkus meie keldris pidevalt üks kuni kolm
Poolalasti rätikut kandvat kuju...
No enam paremaid pilte, kui täna, pole võimalik teha, ausalt...
Kõik jäävad nende varju :D
Peale sauna veel korraks Kebabi sööma,
Sealt tõi Rene mu koju,
Ise jäi Krissiga garaaži ette lobisema ja nüüd on nad kaks tundi hiljem ikka veel kadunud :D
Huvitav, iseenesest :D
Noh, mul on varane kodune õhtu, aga ma pole vastu,
Pärast kõike seda üleval passimist ja ringijooksmist on päris hea sauna teha
Ja enne kella viit magama saada :)
Zaku täna küsis, mida me enne temaga kohtumist tegime...
Teate, ma jäin täiega mõtlema ja...

Ma eriti ei mäleta jah, mis enne seda seltskonda juhtus...
No kuidagi on nii, et nad on nii loomulikult ennast meie ellu ära mahutanud,
Et tundub, nagu nad oleks eluaeg siin olnud :)
Ja meil on alati hirmus lõbus ka, peale kõige muu.
Noh, kes on a lucky girl?

No comments: