Dec 2, 2008

Kuidas Fox meile halba õnne tõi :D

Khm. No ühesõnaga.
Mul oli tä... See tähendab, eile juba tegelt, oli palgapäev :D
Ja mudugi oli mu esimene tee kapsussile kütust muretsema.
Oiii, ja kas ma polnud rahul, et tal nüüd paagis jälle midagi loksub :P
Ühesõnaga, Statist läbi ja Fox Pikalt üles korjata
(ma tean, mis te mõtlete... mõelge edasi :D)
Ja Bamboosse sööma.
Nuudlid olid lihtsalt niiiiiiiii head üle pika aja..
Siis oli nagu plaan Andrest külastada,
Aga kuna ta telefon oli kõnepostis ja Kädi ka tulla ei saanud,
Siis jäi see asi jälle ära.
Sõitsime niisama, tee viis Tõrma ringile.
Seal tegin ma tiiiiiiiini-wiiini valearvestuse
Ja pidin napilt-napilt ringilt välja alla kraavi sõitma.
No ma ausalt arvasin, et sealt läheb tee, noh (A)
No igatahes, pidama sain, midagi ei juhtunud...
No peale selle, et Fox muutus selle epale väga närviliseks ja tundlikuks liikluses toimuva suhtes.
Ja siis tuli Raktoomi rist, kus üks bemmivend mulle natuke nagu ette tahtis künda,
Aga viimasel hetkel blokid maha sai :D
Ütleme nii, et Foxi juukseid võis reaalajas hallinemas näha :P
Me saime kõik mitmeminutise kõne osaliseks, mis rääkis surmast ja süüst liikluses =)
No ja siis õhtu tipphetk.
Kapsauss otsustas nende üleelamiste peale lusika nurka visata
Ja hakkas mulle MIngit akulaadmise viga ette manama.
Oojee, geneka rihm sai just vahetatud suve lõpus,
Mis nüüd siis? Ja püüa sa Peugeot'le kusagil siin treenindust leida...
Eeehhh...
Ühesõnaga, auto, millesse ma värskelt tankisin üle poole paagi kütust,
Tuli koju garaaži ette seisma ajada ja transporti vahetada.
Nii me jätkasime oma õhtut Suuzi seltsis.
Sõitsime alustuseks Vaala, kus sai kaubanduses pakutavaga tutvuda,
Mina ostsin hiljem ülipopulaarseks osutunud nätsupaki
Ja Fox oma hädastivajatud suitsud :D
Siis õsitsime Bowlingusse, et piljardit toksida, aga renele meenus siis,
Kui olime kõik oma laisad äässid autost välja vedanud,
Et ta eelmisel õhtul oli kiid ära lammutanud seal.
No tore.
Virma edasi.
Zaku ja Vihula ja Teivo pidid ka iga hetk saabuma.
Rene vennastus Virma ees mingi purjus onuga, kes talle oma lihaka aegadest rääkis :P
No ütleme nii, et piljardis on proffide nõu kasuks küll,
Ja päris hea tunne on nende jörgi vahel mõni pallike aukugi saada,
Aga nad kipuvad mängu veits üle võtma :D
No tegelt oli ikka hästi lahe, nagu meil ikka kipub olema...
Ja kui rene ja Kriss koju viidud, saime Foxiga veel elulisi asju ka arutada,
See oli peaaegu et kõige parem osa, kui isekalt see ka ei kõlaks.
Sest ma täiega armastan temas seda külge,
Et ta suudab su muredele 150% kaasa elada ja nõu anda,
Samas siiski kuidagi ilma pealetükkivaks muutumata.
Ta on mul kohe kõige parem, noh (A)
Aga nüüd tuttu, ausalt kaa :D
Keegi peab homme tööle minema veel...

No comments: