Dec 21, 2008

Krisy sünna ja niisama kaa :)

Hehhhheee...
Veelkord siis: Palju õnne sulle, mu õeraasu!
No oli ikka lahe küll :D
Piparkooke tegime, saime kaunistada ka,
Kõik notsud olid Rened ja kõik Buratinod olid Vihulad :D
Aaa, ja ma pean tunnistama, et lammutasin Foxy enesehinnagut,
Kui ta omale dekolteesse puurides teatas, et seal pole ju midagi
(mõeldes selle all piparkoogitainast)
Ja ma talle ütlesin, et tal pole eluaeg seal midagi olnud ja vorpigu küpsiseid edasi :D
Ma arvan, et umbes pool minutit kõik ainult naersid :D
Vahel on mul ka oma head hetked ju (A)
Kui piparkoogid valmis, kolisime keldrisse,
Kus ma paar tundi vafrem korgid läbi olin lasknud,
Sest panin puhuri kogemata valesse kontakti vms :P
Njuu, kes lõhub see parandab, sain esimest ja loodetavasti viimast korda elus
Mingit nõuka-aegset korki traadijupiga parandada :D
Aga ma olen ikkagi täielik elektriproff :D
Njuu, siis me istusime ja jutustasime ja asja...
Salatit sai söödud ja kõvasti jooke tarbitud...
Zaku ja Vihula ühinesid meiega mingil tiba hilisemal momendil
Ja olgem ausad, siis see pidu alles tuurid üles võttiski :D
Sünnipäevalaulude plaat, mis Birxi sünnaks koostatud sai,
Läks täiega asja ette.
Kõik said vist ühes või teises punktis kaasa röökida :D
Ja meie oma tantsulõvid (isegi auhindadega pärjatud lõvid, kui võiks mainida!! :D)
Tegid sellised etteasted, et vaata ja naera :D
No loomulikult nad lammutasid ühte ja teist,
See on loomulik, eks... =)
Ja õhtu lõppes suure ühispiltide tegemisega ja Virma või Käraga.
Eeehh... Tegelt ma olen täiega väsinud ja nii.
Peaks magama kobima :D

***

P.S. Twilight ja selle järjed on maailma kõige-kõigemad raamatud hetkel.
Urrrhhh... Kui keegi mulle kolmanda ja neljanda osa kahh kingiks veel jõuluks,
Siis ma sulaks õnnest mingiks väikeseks rasvaplekiks maha vist :D
Rahul olen. Üldse kõigega.

No comments: