Dec 25, 2008

Disconnected...

Khm.
Need fragmendid, mis mulle eilsest õhtust meelde tulevad,
Noh... Mul on ikka absoluutselt vedanud kõigi nende
Maailmalahedaimate inimestega, kes mul on.
Mu sistad, Fox kaasa arvatud, sest tõesti, ta on täpselt nagu õde mulle juba.
Ja kõik need sõbrad-tuttavad, kes mul on õnnestunud skoorida :D

***

Aitäh, musirull, et sa eile minuga vastu pidasid muide :)
Sest kuigi sul joomise koha pealt õigus polnud,
(täna on ikka väga... jah. khm. nojah.)
Oli sul õigus muudes asjades.
Tänan, et sa mu välja lohistasid, seda kohe kindlasti :D

***

Ja need fragmendid siis, mis mulle eilsest meenuvad...
KAUGELT liiga palju kanget alkot... Ugghhh.
Siis... Vesipiip, mida ma tegin, aga mille otstarve on mulle siiani hägune.
Rene rõvedad naljad minu suhtes :D
Antsu tõsimeelsed küsimused, et kui Rene oleks vaba mees, kas ma siis huvituksin temast :D
Minu aus tunnistus, et Rene on täielikult nagu väike vend mulle :D
Siis... Aaaa, kuidas mul lihtsalt ILGELT halb hakkas pmst vereplekki nähes...
Kuidas ma vahepeal akna peal pisarapause käisin tegemas,
Sest ma olin lihtsalt niiiiiiiiiiii õnnelik ja masenduses ühel ajal :)
Kuidas ma aknalaual istuda üritasin ja mind sealt koguaeg maha kraabiti,
Mis oli ebaõiglane, sest see oli korteri parim istumiskoht :D
Grupikalli, mille Fox algatas ja mis lõppes minu naerukrampide,
Põrandale kukkumise ja püstiubimise üritustega :D
Gaaad, see ei lähe mul vist iial meelest :D
Hehh.
Siis... Hullult masekad jutuajamised Foxyga trepikojas,
See, kuidas ma värsket õhku läksin hingama ja end õue lukustasin :D
Kuidas Zaku peolt lahkus, kui me veel trepikojas istusime,
Mulle lahkumiskingiks jalaga neerudesse virutas, siis mu varbad lömastas
Ja lõpuks Foxylt küsis, kas tollel on valus.
Mille peale Fox mudugi ausalt vastas, et ei.
Khm. Häid pühi teile ka, kallikesed :D
Ja lõpuks, mõnus uinak Antsu diivanil,
Kuni Fox mu väga familiaarselt ja ebaviisakalt ärkvele sakutas ja taksosse toppis :D
Sinna vahele jäi veel üks väga... paha... moment Antsu maja nurga taga,
Aga sellest me ei räägi ja seda pole olnud :D

***

Mul on parem küll,
Tõesti on.
Ja võib-olla pole ma täna TÄIUSLIKULT õnnelik veel,
Aga ma juba näen nii palju asju, mille eest tänulik olla.
Ma arvan, et paari päeva pärast on kõik perfect again :)
Aga praegu... Praegu,
Nautige jõulu ja verivorsti ja sõpru ja lund ja...
Laavin teid kõiki ikka superväga (K)

No comments: