Dec 12, 2008

Kuidas mind tappa taheti vms...

No algas kõik sellest, et neljapäev on tegelt juba nv põhimõtteliselt.
Ja kuna me juba oleme sellised aktiivsed,
Siis veeretasime Foxy auto kodust välja ja läksime linna peale laiama :D
Rene ja Vihula olid kahekesi romantikat tegemas Foxy maja läheduses,
Rene sai meile oma autot näidata ja pagassist võetud panniga vehkida,
Käisime Bamboos söömas ja käisime meil,
Et mu alatasa hüljatud telefon ka kaasa krabada.
Noh, tuli väike mõte Rutjale autosid proovima sõita.
Miks ka mitte?
Hellasin Leenile, kellega oli kella kaheksaks kokku lepitud ja teatasin plaanimuutustest.
Noh, st alguses hellasin ja sundisin ta tormama ja siis hellasin ja lasin üle.
Jei for me, ma olen nii hea sõber nah :D
No ja Fox püüdis mind linnas korra tappa ka, kui ta ühele autole sajaga ristmikul
Minupoolse küljega ette keeras. Napikas, ma ütlen :D
Ta raudselt ei armasta mind nii v2ga, kui v2lja paista laseb :D
Ja siis... Zaku sai meie poolt suht röövitud, kui tema hilisemat juttu arvestada.
Rääkisin neile oma surmalugu ja asja, aga kas ma kaastunnet sain??
Phehhh, sain ainult teada, et Foxy on minu tapmise osas juba pikemat aega koolitatud,
Rene ja Zaku on talle juhtnööre jaganud ja nipid selgeks teinud.
Vihula oli alguses vaikne aga lõpuks tunnistas ka üles, et ta asjas kaasosaline on.
Uskumatu, ja selliseid inimesi ma siis jumaldangi :D
Kriss meie juurest ka kaasa ja minek :P
Ooojeeeee, pole paremat kohta kui Rutja lennuväli öisel ajal sellise kerge lumekese ja jääga,
Eriti, kui autol on lamellrehvid ka all veel :D
Fox püüdis mind jälle tappa, mu kopsud lõpetasid kusagil hingetorus vist :D
No see on lihtsalt liiga lahe, kui auto üle 360 teeb :P
Siis sõitsin ma Mitsuga üle külmunud rehvi ja me hakkasime koju tulema.
Noh, ma suutsin mingil hetkel Zaku õrnu tundeid vist korraks solvata või midagi,
Sest kui ma olin maininud, millise mulje ja mälestuse meie esimene kohtumine temast jättis,
Muutus ka äkitselt väga pipraseks mu suhtes :D
Njah.
Ja siis ma sõitsin Mitsuga Essu ristis kurvist kainda välja.
Või no jäin tegelt kraaviservale kõlkuma :D
Ma olin ausalt öeldes nii ehmunud, et vaat et hakkasin nutma.
Ja mida tegi mu kaaslased?
Kolmehäälne naerukoor vallandus, vaat mis...
Hullud kaastundlikud ikka...
No ja auto oli ikka põhjalikult kinni seal serval, esirattad pooleldi õhus, igatpidi viltu...
Ja siis me mässasime ja mässasime, et...
Auto kraavist alla lükata :D
Oli raske, aga lõpuks õnnestus. Huhh...
Ja siis mööda põldu, mis sealt kraavist algas, tagasi teele.
Stange koliseb nüüd korralikult rohkem kui enne ja miski kraapis vastu esiratast ka,
Aga selle said meie oma automehhaanikud vabalt korda :P
No Rakverre jõudsime eluga igatahes.
Teised läksid Virma kõik, mina aga Kärasse Leeniga kohtuma.
Sain tema kulul koola, friikad ja kaks mängu piljardit, millest ühe ma ausalt võitsin
Ja teine jäi hägusesse viiki, sest Leenil viskas enne lõppu kopa ette ja ta ajas kõik pallid auku.
Maniakk.
No siis tagasi Virma, kus rahvas oli vahepeal B52-dega maiustanud ja päris heas tujus,
Allkorrusel käis karaoke ja värk,
Me fännasime veits Kägu, kes üht Smilersi pala esitas ja värki :D
Kutid läksid koju tudumaale,
Aga meie Foxyga Rutjale tagasi :D
Teisel korral olime veel hullemad, veel julgemad ja veel metsikumad :D
Fox ajas üle põõsa ja sai rajaserva ka kätte :P
No ei ole...
Kodus kell kolm.
Me ikka oskame noored olla :D
Tervitaks siinkohal nii Alfa- kui Mitsugängi, kes minust lahti tahavad saada,
Aga siiski k6ige lahedam rahvas on, keda ma tean :D
Muahhhhhh, tibud!!

No comments: